OGLAŠEVALSKI SPAM državne RTV

Začelo se je vse skupaj z poplavo oglasov za Piramido, ki naj bi potolkla Preverjeno od g. Žnidaršičeve na POP TV.

OK. To sem nekako vzel v zakup. Potem pa me šokira poplava oglasov, samo tokrat za TV Dnevnik in Odmeve na državni RTV. HALO? Čemu oglasi za državni informativni program, ki ga financirajo odjemalci električne energije prek RTV naročnine zato, da jim nazaj potem državna RTV servira informacije, kot si ji zdi primerno za občestvo pred TV zasloni.

Samo to je meni pa skregano z osnovami etike. Zakaj bi oglaševal nekaj, kar je financirano po dekretu in se vsak lahko sam odloči ali bo gledal komercialko ali državno TV?

Koliko je to sploh stalo in ali imajo zavezanci za državno TV sploh pravico izvedeti te podatke (saj so sami financerji te zabave).

Sam dejansko več ne vem, kaj je RTV?

 Obnaša se dostikrat kot navadna komercialka, pri čemer večino proračuna iztrži kar iz naročnine, ki se je odkar imamo demokracijo po letu 2004 samo znižala (se hecam).

Sam bom kot virtualni predsedniški kandidat vložil pobudo za spremembo zakona o RTV tako, da bi bil iz naročnine financiran neposredno samo tržno nezanimiv program (otroške oddaje, kultura, dokumentarne oddaje, verske oddaje), informativni program in ekonomsko politična propaganda (EPP) ter vreme. Poleg tega pa še sistem oziroma mreža oddajninikov ter ostala infrastruktura kot je montaža, multimedijski center in podobno.

Vse ostalo pa je potem na trgu kot ostale komercialke in se bori za oglaševalski kolač in gledalce. To se sicer že sedaj dogaja, samo ima državna RTV prednost, ker ima vedno na voljo proračun odjemalcev energije, hkrati pa napram oglaševalcem dostopa kot navadna komercialna TV, ki svoje oddaje tudi oglašuje ne samo na TV, ampak čedalje bolj agresivno v ostalih medijh (kar pa stane).

Tako se predvidevam ne bi zgodilo, da Ligo prvakov prenaša TV3, F1 POPTV  in da stare slovenske filme presenetljivo vrti komercialka in ne državna RTV. Tako bi bili računi čisti, natančno bi se vedeli kaj so plačevali porabniki električne energije in zaposleni v tržnem delu državne RTV bi bili motivirani za delo in ne bi odžagali Hri-bar.ja

Zgolj namig dneva za direktorja RTV. če boste delali zanimiv program, oglasov za ta program ne boste potrebovali, ker bomo sami gledalci spoznali kvaliteto.  Trenutno gre vse v obratno smer. To pa potrebuje močno oglaševalsko kampanijo. ŽAL.

//img.rtvslo.si/upload/Zanimivosti/camera_show.jpg

Povezave:

RTV Slovenija 
Referendum 2005

6 komentarjev to “OGLAŠEVALSKI SPAM državne RTV”

  1. QWERTZ Says:

    Jst nevem zakaj sploh naročnina? Vse komercialne televizije se preživljajo samo od oglasov, zakaj se ne bi še RTV? Lahko pa pogledamo iz druge strani; če že MI plačujemo, zakaj potem še oglasi?? In kaj dobimo za to?? HDTV ne bo v Sloveniji še mnogo let, program je na psu, vse dobro ukinejo (npr. tudi SAT novice na TTX-u, ki niso noben strošek)…

    BBC se zelo trudi, da naročnikom povrne nazaj njihov vložen denar, vrača ga pa z zelo kvalitetnim programom, kar ne moremo reči za RTVSLO.

    Še malo pa bo RTVSLO delniška družba kot Telekom… eni bodo spet mastno služili…

  2. bostjan Says:

    …ne mi o javni hiši RTV, pisda! to kar mi servirajo na obeh kanalih je podn od podna. upam da tretjega kanala nikoli ne bo ker bo še dodaten poden!

  3. majakrizaj Says:

    Jaz bi uzakonila, da je lahko vsakih 20 min oglasni termin za 4 spote, ki ne smejo trajati skupno več kot 5 min.
    Moram pa mimogrede pohvalit nacionalno TV z boljšim programom z več naravoslovnih, družinskih,mladinskih kvalitetnih oddaj in domači proizvod v nedeljo popoldan in novo oddajo v soboto popoldan.Pohvalno.

  4. dronyx Says:

    Mene načeloma moti, da se obnaša RTV, ki se financria pretežno iz naročnin, kot komercialna TV in oglašuje množično svoj program ter se tudi iz naročnin bori za oglaševalski kolač, kot navadna komercialka. Potem bi morali nekje to tudi predvideti in morda del oddaj, ki so tržno zanimive (recimo zabavne oddaje), dati na trg tako, da se financirajo iz oglasov. To je v osnovi bistvo mojega predloga.

    Kar se tiče oglasov sem pa imel nekoč idejo, da bi v TV sprejemnike vgradili elektroniko, ki bi komercialnim TV omogočala, da če recimo uporabnik gleda na istem kanalu določen čas program, se ob začetku oglasnega bloka blokirajo funkcije za spreminjanje kanalov in to bi bilo recimo primerno zato, da bi bile nekatere komercialne TV pogojno brezplačne, ker bi oglaševalci videli priložnost.

    Jaz osebno recimo VEDNO, ko se začno reklame MENJAM PROGRAM. In tega razne analize ne poznajo in imajo oglaševalci napačne odstotke gledanosti.

    Potem me je pa pred kakšnim mesecem vrglo dobesedno an rit ko sem na TTX prebral, da Philips dfejansko razvija tak TV.

    Prej so se mi pa vsi smejali, da to an trgu ne more preživeti.

  5. QWERTZ Says:

    Če bodo to tehnologijo razvili, bodo tudi hekerji razvili svoji antitehnologijo…brez skrbi, da bodo. Sicer pa je na pohodu digitalna zemeljska TV, ki je pa podobna kot digitalna satelitska; se pravi bomo morali imeti module in kartice za sprejem signala.

  6. hilanda Says:

    Preostane nam združit moči, moj volilni glas boš dobil!

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s