Dvoboj komercialk

Danes berem v medijih, da bo nova oddaja TV Slovenija Lepo je biti milijonar v istem terminu kot bitka gladiatorjev na POP TV imenovana Trenje.

Že nekaj časa opažam, da se je TV Slovenija, kot državna TV, ki se pretežno financira iz naročnine na električne priključke ter seveda tudi povsem svobodno konkurira za oglaševalski kolač, spustila v boj na nož z največjo komercialno TV.

Če me spomin ne vara, se je najprej začel boj informativnih oddaj, oziroma gledanost le teh. Jasno je, da so informativne oddaje ključ za oblikovanje javnega mnenja in seveda gledanost je tisti dejavnik, ki nenazadnje izoblikuje tako imenovani vox populi.

Ta boj se je odvijal na začetku zlasti v smeri termina in ne same vsebine, ko sta konkurenta kar tekmovala kdo bo prej začel z osrednjo informativno oddajo. V komunizmu smo imeli Tomaža Terčka in Dnevnik z globusom in socialistično grafiko ob 19:30 in to je bilo vse.

Sedaj v kapitalizmu so informativne oddaje skoraj v celoti izbrisale risanke iz sporeda, tako da danes ne najdeš več Palčka Smuka, Barbapape ali slikarja Bojana ob 19:00.

Po mojih zadnjih merjenih je za nekaj sekund v prednosti POP TV, ki osrednjo informativno oddajo začne 15 sekund prej z napovednikom, medtem ko osrednji Dnevnik TV Slovenija takrat še naklada o Vremenu in izgublja dragocen čas.

Zadnji večji udarec je TV Slovenija zadala POP TV s svojo novo barvno shemo in nekaterimi rešitvami glede kulis, samo kakšne bistvene taktične prednosti to ni prineslo.

Naslednji veliki spopad največjih TV postaj, državne in zasebne, se je odvil med oddajam Preverjeno na POP TV in novo oddajo TV Slovenija Piramida, po licenci Hrvaške državne TV HTV. Priprava napada je bila silovita, reklame za Piramido povsod v medijih. POP TV je odgovoril z enako mero in Alenka Arko je preplavila časopise z celostranskimi oglasi.

Če si vzel naključni časopis iz mize, da bi vanj zavil solato, potem je bila več kot 50% verjetnost, da si jo zavil v Alenko Arko ali Eriko Žnidaršič. Danes se ti to zgodi z Urošem Slakom.

Potem pride pa najnovejši spopad, kjer očitno nekomu nekako ne sede gladiatorska oddaja Trenje, ki nekako s svojo vsebino in provokativnim voditeljem nastavlja ogledalo družbi. Ideja za oddajo Trenja je seveda klasika. Izbereš aktualno temo, zbereš zanimive goste iz obeh strani pro et contra ter jih sprovociraš, da razkrijejo vso nesnago in bedo, ki se skriva za resnimi družbenimi temami.

Takšna oddaja seveda silovito vpliva na javno mnenje in če bi bil sam politik, bi se tega izogibal kot hudič križa.

Obstaja pa še ena druga rešitev.

V istem terminu na državni TV, ki jo recimo nekako obvladuješ, lansiraš konkurenčno oddajo, ki ima preverjeno visoko gledanost. In da komercialni TV zadaš še večji udarec, jim v istem terminu serviraš kar oddajo, ki so jo sami prvi uvedli v kompletu z prvim voditeljem. To je genialni plan, ki je vreden pet zvezdic.

Sedaj samo še čakam kdaj bo državna TV odkupila pravice za resničnosti šov BAR in katera oddaja komercialne POP TV bo takrat na udaru.

Zame kot gledalca bi bilo lepše, če si udarne oddaje obeh TV postaj ne bi konkurirale in bi bile razporejene po terminu tako, da bi si lahko ogledal kar bi pač hotel in ne eno izmed dveh možnih. Ker nenazadnje, na POP TV vpliva nimam, ker ne plačujem naročnine in je njihov problem kako se financira. Pri državni TV pa bi vpliv moral imeti, ker sem odjemalec električne energije.

Danes si bom pa ogledal Trenja.

 

https://i1.wp.com/www.salariya.com/web_books/gladiator/title/images/glad_title.jpg

Grafika: http://www.salariya.com

 

Ker obožujem Gladiatorje. Poleg tega imamo sedaj evre in močno dvomim, da bodo nagrade milijonarske. Pa četudi bodo, bo to plačal nič hudega sluteči odjemalec elektrike.

V bistvu če zadevo prav razumemo, bomo gledalci namesto obljubljene cenejše RTV naročnine, dobili samo novo komercialno TV z napako. Ni čisto zares komercialna in tudi naročnina ni čisto zares nič manjša. 🙂

Povezave:
Milijonar
Trenja

One Response to “Dvoboj komercialk”

  1. ZigaK Says:

    dvd snemalnik s trdim diskom

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s