Mala potreba Nine O.

Opravljanje fizioloških potreb je za večino ljudi tabu tema. Že samo ko avtobus z izletniki ustavi in je nuja neopisljiva, v bližini pa nobenega stranišča, se lahko opazuje, kako imajo ljudje težave s tem. Nekateri, zlasti moški, sicer gredo za bližnji grm ali se samo obrnejo stran ko lulajo, medtem ko bi ženske najraje odkorakale kakšen kilometer daleč, pa še v tem primeru bi počepnile samo če je vse naokrog neprehodna goščava in zanesljivo nihče ne opazuje. Stranišča so intimni, tesno zaprt prostor, kjer človek pričakuje, da ni recimo nadzornih video kamer in da so zavese na oknih neprosojne.

Japonci in verjetno še kdo so šli celo tako daleč, da imajo v javnih straniščih montirane zvočnike, iz katerih se razlega pomirjujoča klasična glasba predvsem zato, da se ne slišijo zvoki, ki včasih spremljajo opravljanje potrebe. In verjetno je že vsak kdaj na javnem stranišču doživel, da so se iz kabine razlegali nedvomljivi zvoki in so vsi pogled usmerili v nesrečnika, ki je prišel iz kabine.

Da ne omenjam raznih starih vojaških stranišč, kjer ni nikakršnih kabin, ampak so školjke ena zraven druge in se vojaki lahko med opravljanjem potrebe gledajo. Samo v vojski se človek vsega navadi in je to še manjši probleme, ko se spomniš za dveh številk premajhnih škornjev, kjer si dobil po nekaj dneh jutranjega teka boleče žulje. Samo kako bi recimo danes pogledali, če bi bilo tako stranišče kje v podjetju in bi gledal “chef executiva” na sosednji školjki kako kaka enako kakor ti, tri nivoje nižje po hirarhiji.

Potem pa zagledam oglaševalske plakate za novega mobilnega operaterja, ki prikazujejo samo Nino O. pri opravljanju potrebe. In očitno je oglaševalcem zopet uspel veliki met. Oglaševalska nirvana, presežek, ki je meje oglaševalske stroke prestavil še dva klina višje.

nina_potreba.jpg
vir: oglaševalski panoji

Seveda se večina nas, ki smo že na meji duševnega ravnovesja ali čez sprašuje, kakšno potrebo tokrat opravlja Nina O. na straniščni školjki. In za odgovor se moram zateči k čisto analitičnemu pristopu, ker na prvi pogled vse skupaj ni jasno. Možnosti so pa tri: velika, mala ali srednja, pri čemer srednja odpade, ker dejansko ni tipična možnost. Torej ostane velika ali mala, kot merica kostanja.

Predpostavimo najprej, da Nina O. opravlja veliko potrebo za potrebe naročnika oglasa.

V primeru da bi šlo za klasično zaprtje bi bil izraz na obrazu verjetno drugačen, skremžen od napenjanja, morda bi se ob konicah oči pojavile kakšne gubice in zobje bi bili stisnjeni. Diareja je druga možnost, vendar tudi v tem primeru izraz na obrazu ne ustreza, čeprav bi v tem slučaju prav prišel tudi kakšen zvočni posnetek za poglobljeno analizo dogajanja na straniščni školjki. Z veliko verjetnostjo lahko zaključimo, da to ni tipičen primer diareje in tako nam ostane še klasična velika potreba, kjer pa ni zaznati običajne rdečice iz fotografije. Večino bi predvidevam postalo sram, če bi jih ujel fotograf pri opravljanju velike potrebe in bi zardela do ušes.

Tako nam ostane edina možnost, torej Nina O. za potrebe naročnika opravlja malo potrebo. Nina na školjki očitno torej lula in kot je želel verjetno prikazati kreativec oglaševalske agencije še sproti podela vsa službena opravila s pomočjo prenosnega računalnika. Kot se za uspešno poslovno žensko brez predsodkov tudi spodobi. In če podrobneje pogledamo naročnika ter ozadje in namen reklamne akcije, lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da ima prenosnik serijsko vgrajeno mobilno komunikacijo, ki brezhibno lovi tudi na stranišču. Lepo in lahko rečemo končno, saj je bil že skrajni čas. Do sedaj so padali v školjke samo telefoni, sedaj bodo še prenosniki.

Opravljanje velike potrebe (plus mala pri ženskah) je tudi za potrebe filma, ko vemo da gre za igro, vedno delikatno početje in zahteva nekaj priprav. Namreč človek ima prirojeno, da ko se usede na straniščno školjko možgani podzavestno predvidijo, da gre za opravljanje potrebe in sprožijo nekaj ukazov mišicam zapiralkam spodnjega dela črevesja (ali sečevoda). Samo ker gre za igro verjetno ni nikomur v interesu, da bi se zgodilo … Kako naj to napišem, da ne bo izpadlo vulgarno, ah, saj veste kaj mislim…

Pa dovolj o potrebah.

Verjetno se bo večina spomnila kultnega filma Basic instinct, kjer Sharon Stone prekriža noge tako, da se za delček sekunde vidi njeno mednožje in nekateri dlakocepci so zaznali tudi v prizoru sramne dlake Sharon Stone osebno. Tako so dolgo časa poznavalci žanra razglabljali, ali gre res za njene sramne dlake, ali je bil uporabljena kaskaderka ali pa morda celo računalniško generiran posebni učinek. Kot se je kasneje izkazalo, Shron Stone v tistem prizoru ni pokazala direktno svoje …, ampak je imela oblečen posebne spodnje hlačke, kjer so bile sramne dlake umetno prišite. Podoben trik torej, kot so ga uporabljale Italijanske prostitutke na jugu Italije med drugo svetovno vojno. Ameriškim vojakom je namreč presedalo, ker so bile vse Italjanke zgoraj in spodaj črne, doma pa so bili navajeni tudi rjavolask, rdečelask in pravih blondink. Prostitutke so težavo rešile preprosto tako, da so nosili spodnje hlačke v barvi kože z všitimi sramnimi dlakami želene barve.

In morda bo tudi ta reklama postala čez čas kultna in se bodo še naslednje generacije spraševale, kaj za vraga je res počela na straniščni školjki Nina O. in kaj je bilo naknadno retuširano v Photoshopu.

Sedaj grem pa še sam na srednjo potrebo (če je kdo mislil … grrrrr…..). Naprej poslušat koncertni DVD Dido – live at brixton academy (predvajalnik sem ustavil pri Sand in my shoes). Upam, da se mi ne bo dala še druga muza (poleg Nine) slikat na straniščni školjki, ker potem pa res ne vem kaj bom naredil.

Spet iskal novo muzo, verjetno.

Povezana tema:
Nina Osenar za Tuš Telekom

14 komentarjev to “Mala potreba Nine O.”

  1. Saška Says:

    Res globoko in precej temeljito razmišljanje o Nini in opravljanju potrebe.
    Mala potreba? Ne bi rekla …. punce pač vemo, da je treba ob takšni zadevi krilo precej paziti in ga potegnemo tja pod vrat.
    Ne vem, res ne vem kaj bi Nina počela tam na WCju, ker ponavadi tja za dlje časa, z mobilniki in kupom revij ali celo knjig, rinete le moški.
    Morda pa je punca preprosto našla internet vtičnico le na WCju in se je pač priročno usedla medtem, ko tipka po tipkovnici. Vraga, ne gre mi le v račun zakaj je snela spodnjice.

  2. ikari Says:

    matr pa domišjija….

  3. roxa Says:

    tole dobiva prevelike razsežnosti…sicer pa Tuš naj raje delavce plača pošteno…al pa naj da nino za blagajno 😦

    ubogi folk

  4. dr. Onyx Says:

    Ključen za razumevanje kompozicije je Ninin pogled. Sam sem preden sem napisal tole kontemplacijo nekaj ur študiral samo pogled in ugotovil, da Nina sploh ne gleda v zaslon na tleh. Pogled je usmerjen bolj v desno, opazovalčevo levo, oči so priprte in smehljaj na obrazu nakazuje, da je napetost v mehurju že popustila. Zelo zanimiv je tudi položaj nog, narobe obrnjen V kot Victory, da o desni roki ne govorim. Je že kdo videl Rodenovega misleca ali Cankarjev kip na Vrhniki? V bistvu bolj gledam tole kompozicijo, bolj se mi dozdeva, da je celotna zgodovina umetnosti zajeta v eni sami sliki. Upam da dobim stenogram iz fotošutinga in če bo na njem tisti znani šššššššš, potem ni dileme. Mala potreba.

  5. Kritik Says:

    Preberite si Dajanin blog na temo poniževanja žensk, kjer v glavni vlogi nastopa Nina Osenar:

    http://dajana.blog.siol.net/2007/09/09/ponizevanje-zensk-ni-hec/

  6. Dajana Says:

    Pri meni se je na to temo včeraj razvila huda debata. Ne da se mi ponavljat. Enostavno groza me je, kako se pri nas ponižuje žensko.

  7. Dajana Says:

    Kritik? Istočasno!!!!

  8. dr. Onyx Says:

    Po moje bi ta reklama še nekako držala vodo, če bi bil naročnik Paloma, Nina bi imela v roki rolo troslojnega toaletnega papirja in spodaj bi pisalo recimo “MEHKO, KER SE CENIM”. Nekako pa nikakor ne uspem logično povezati opravljanje potrebe z mobilno telefonijo, če ne igra reklama na karto, da je telefoniranje postalo že skoraj kot fiziološka potreba. Dihat, papat, kakat, lulat in telefonirat … recimo. Samo tudi v tem primeru, če bi sam delal oglas, bi vsekakor straniščno školjko pokril, idejo z gatami na kolenih takoj opustil in bi Nina samo sedela na školjki in recimo telefonirala prek mobilca.

  9. alcessa Says:

    Meni bolj zgleda tako, kot da dobiva online navodila za uporabo WC-ja…

  10. Lali Says:

    @alcessa 🙂

  11. jaka Says:

    Dr.ONYKS
    NA KITAJSKEM JE TO V MESTIH ZA OBIČAJNE LJUDI!
    BIL SEM NA KITAJSKEM KJER SO SICER MOŠKA IN ŽENSKA STRANIŠČA LOČENA TODA NI NOBENIH KABIN!!
    PRIDEŠ V SEKRET KJER JIH JE ŽE POLNO,VSI ČEPIJO TER SERJEJO IN SE ŠE SAM POSTAVIŠ NA ČUČAVAC IN VSI SMO SRALI PA EDEN DRUGEGA NE POZNALI.ČE JE TO OBIČAJ PRI KITAJCIH JE TO POPOLNOMA NORMALNI DOGODEK KI NOBENEGA NE MOTI!!
    V MONGOLIJI PA SEM BIL V WC KJER SO BILE KABINE SAMO DO PASU IN SVA SE GLEDALA Y NN-OM/NEYNANCEM,KO SVA SRALA

  12. Lisica Says:

    Stanje je zaskrbljujoče. Ukvarjamo se s tem, kje in kako naše estradnice kakajo. Na jumbo plakatih in na prvih straneh rumenih tednikov. . Namesto da bi brali o njihovih novih, inovativnih, izvirnih, posebnih, umetniških, ustvarjalnih,…, projektih, jih gledamo in beremo, ko serjejo. Če je to vse, kar znajo, a očitno je, potem dragi moji, je še bolj žalostno to, da nas njihovo kakanje zabava.

  13. dronyx Says:

    Jaka, torej lahko z veseljem pričakujem prvega oglaševalca, ki bo zagrabil Kitajski način sranja. Recimo serija čepečih manekenk (vsaj ducat, da bo mistično število), ki vse berejo recimo časopis, ki mu naklada stalno pada.

    Sem pa videl v neki angleški računalniški reviji zame vrhunski oglas za antivirusni (antispyware) program. Vojaški WC, serija školjk ločena z kake pol metra visoko leseno pregrado. Na školjkah neki tipi v elegantnih oblekah z kravato, ki škilijo k sosedu in nek slogan, ki sem ga pozabil. Samo v tem primeru gre zame za dober oglas, ker je poanta sporočila jasna. Tako kot nočete, da vas gledajo pri opravljanju potrebe, verjetno nočete, da vas gledajo kaj počnete na računalniku. 🙂

  14. EnXeN Says:

    Hmm, kaj pa tole – ko ninao razmisli, sleče hlačke in prične z delom?

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s