Kakor opažam med znanci in nasploh v moji okolici, le redko kdo danes še zdrži dlje časa v resni zvezi. Prav tako se ljudje ne odločajo več za poroke, ker razmišljajo lepo pragmatično, da poroka pomeni samo še dodatno težavo pri neizbežni kasnejši ločitvi, do katere bo slej ko prej prišlo.
Celo več, danes je moderno, da četudi z nekom živiš v skupnem gospodinjstvu in partnerski zvezi, imaš še vedno nekje v strogi tajnosti malo lastniško garsonjero (če ti finance dopuščajo) in ko doma zagusti, samo čez noč spakiraš potovalko, vzameš par najljubših stvari in greš. Potem se pa seveda vsi čudijo, zakaj je na trgu premalo stanovanj.
Kdo je za takšno stanje kriv, težko sodim, v bistvu se mi pa ob vsem skupaj smilijo samo otroci, ki se rodijo v takšnih mimobežnih zvezah in ki potem odraščajo v nepopolni družini. Ampak tudi to danes ni takšen problem (nekateri otroci so celo veseli, ker gredo potem dvakrat na morje), razen morda na začetku, ko je potrebno otroku pojasniti, kaj se dogaja in zakaj očita ne bo več pri mamici. Poznam pa tudi primer bivše sodelavke, ko sta se za otroke udarila z vsemi možnimi sredstvi, tudi prek medijev in sodišč, kar pa po moje mora pustiti hujše posledice tudi na otrocih, ki so tako samo kolateralna škoda.
Po moje so zaradi tega, ker hodijo v službo in služijo lasten denar, današnje “emancipirane” ženske nedvomno bistveno bolj samozavestne, kot so bile včasih in si upajo moškega držati na kratki vrvici kot kakšnega mokrega cucka, če je seveda model takšna copata, da to dopusti (kot kaže, jih je na trgu takih bistveno več, kot si lahko sploh predstavljamo).
Običajno pa takšna obsesivna partnerica poizkuša svojega tipa ustvariti po svoji podobi idealnega moškega, kamor med drugim sodi tudi tako naravna stvar, kot je lulanje:
“Si lulal čepe?”
“S..s..s sem, lulal sem čepe.”
“Nisi! Vem da nisi! Spet se mi lažeš! Baraba!”
“Sem, prisežem pri pokojni babici, čepe sem lulal! Prosim, verjemi.”
“Nisi! Lažnivec! Lažnivec nemarni! V očeh ti vidim, da si spet stoje scal po celem WCju!”
“Res sem. Draga, grem lahko še enkrat, pa glej, da mi boš zares verjela.”
Ma fuck off. Meni sigurno ne bi nihče ukazoval, da naj lulam čepe ali kakam stoje, pa če bi bila v igri zaradi mene lahko tudi Gizela Budchen ali še kaj boljšega na prvi pogled in otip. Boli me kurac, jaz bom lulal stoje, ker mi tako paše in sem tako navajen. Ker tukaj je potem skrita še ena caka. Čim popustiš in lulaš po njeno, torej čepe, potem v naslednjem koraku še sam pospravljaš umazane nogavice, vsak dan menjaš spodnje gate in vsako jutro telo depiliraš od vrha do tal, pri čemer ti baba z povečevalnim steklom išče vsako dlakico, ki si jo pomotoma v naglici pustil pri življenju in ni po njenem okusu. Vključno z tistimi, težko dosegljivimi okrog kosmate riti (sorči bejba, jaz si nisem izmislil evolucije in bi tudi raje videl, da ne bi bil stranski produkt neke kosmate opice iz Afrike).
Najhuje pa je, ko se tak feminiziran tiran na dveh nogah odloči, da bo skrbel še sam za finance in ti vzame vse prihodke, potem ti pa daje toliko, kolikor se njej zdi da potrebuješ ali si si po njenem mnenju zaslužil. Poznam tudi tak primer, tako da to ni fantastika. To je za nekatere kruta realnost, le da se o njih ne govori toliko, kot o ženskah, ki jih pretepajo pijanci.
Delajo pa takšne, lahko vodljive copate, ki imajo manj samozavesti kot kastriran pav brez perja, veliko škodo, ker potem ženska dobi lažen občutek, da bo tudi vsak naslednji moški v prihodnje tak in je potem šokirana, ko nekdo reče odločni NE, ko ona zahteva, da ščije po njeno, ker sicer bo pokrov umazan. Oh, lepo te prosim.
So what, ga bova pa počistila, ali ne?
07 07 2009 na 10:00
Tu na blogu si upaš, ja!? 🙂
07 07 2009 na 10:10
He he… Če sem čisto iskrena, dr. Onyx, tudi sama nimam posebnega spoštovanja do tipov, ki si pustijo vzeti bančno kartico in odmerjati mesečno žepnino, ki si upajo izustiti le stavke, ki jih je prej prežvečilo in dovolilo Njeno veličanstvo Soproga, da o komandiranem videzu in oblačenju ne govorimo. Ja, tudi jaz poznam tak primerek, vendar pri tem ne gre za moderno emancipirano ženšče, temveč za čisto navadno gospodinjo penzionerko. Tudi prejšnje generacije so namreč mele takle.
Če bi se mi dalo pisati nasvete za moderen zakon, bi nevesti svetovala, naj si dobro pogleda svojo taščo. Ker ko bodo enkrat prišli otroci, bo prepozno. Takrat ne bo več važno, da punce dandanes obvladamo (če ne pa googlamo), ker mama je vzgojila sineka in ona torej ve, kako se to dela, mlada dama pa nima izkušenj in ne šans.
07 07 2009 na 10:11
napaka. ti ga boš počitil. zakaj bi samo ženske čistile skrete? in vaše scanje? jaz sem to uredila tako, da sem snela desko in je nimamo. in ima – no je imel – težavo kam se vsest ko gre srat. če lahko ščiješ stoje in delaš krogce po školjki in dovoliš, da tvoja scalnica poškropi vso školjko, se pa še nanjo vsedi, ko boš sral. simpl. :))))
sicer pa sem jaz pred časom pisala o tem, da si itak ne predstavljam živet z moškim v skupni partnerski zvezi. so me sicer po pričakovanjih označili za duševno moteno, ampak dejstvo ostaja nespremenjeno. meni je sami tako fino, da bi imela tipa samo za seks in delo na vrtu. ostalo znam vse sama, električar, vodovodar ipd. pa so cenejši, če jih plačam z denarjem, kot tisti, iki bi ga doma redila in na kolenih prosila, da bi se spravil popravit npr. vtičnico.
07 07 2009 na 10:28
@stalker, si se prepoznal v tem zapisu, kaj? 🙂
@alcessa, tašče so tudi zelo pomemben faktor v enačbi neke zveze in ponavadi samo še pospešijo proces razkroja. Očitno bi morali imeti tako, kot so tečaji pred rojstvom otroka za starše, tudi tečaje za tašče, da bi jim nekdo razložil, da bosta mlada dva že sama zmogla in da njeno teženje ni ravno produktivno.
@katarina: Zadnji stavek sem napisal kot provokacijo. Jaz za sabo vse sam pospravljam. Kar se pa tiče tipa “samo za seks in delo na vrtu” (vikend ljubimci) nisi v takšnem razmišljanju edina in zato je pametno, da imata vsak svoje stanovanje in da ko se naveličata eden drugega, se lahko za nekaj časa umakneta narazen. Če pa tega nimaš, si prisiljen z nekom živeti skupaj na majhnem prostoru, pa čeprav je vsak dan ogenj v strehi in žveplo v zraku, kar pa ponavadi vodi v neizogibni konec zveze.
07 07 2009 na 10:29
Veliko je pičk, ki hočejo, da jih možje tepejo,jim prepustijo vsa gospodinjska dela in jim ukazujejo. Poišči si tako in si daj duška, jaz pa sim bom poiskala dobrega moža, ki bo spoštoval to, da sem samosvoja, samostojna in odločna in torej po mnenju zlobnežev možača in feministka.
Svet je velik, punce so različne, ne troši časa za pizdenje na močne ženske, ker se tudi za za tvoj okus najdejo primerne punce. Tudi jaz se ne jezim več na mačote, ampak se jim lepo izognem in jim pustim živeti.
Pa lep pozdrav!
07 07 2009 na 10:55
dronyx: kar jih jaz poznam, pa so vsi čez 30 let, še vsi živijo pri svojih starših in so torej pripravljeni na skok drugam, v drugo gospodinjstvo. pa če na videz zlgedam kot idealen skok (stanovanej v kranju-iscer najem, hiša v ljutomeru-moja), se kasneje vedno izkaže, da sem vse prej kot pripravljena na zažiralca v domačem gospodnjstvu. nikakor da spoznam nekoga, ki živi sam, v najemnu ali lastniškem stanovanju, ki je sposoben furat lastno gospodinjstvo. itd.
07 07 2009 na 10:59
Em, jaz vedno sedem, kot kralj, na prestol! In kar je pomembno, si vzamem čas. Stoječo urinalno superiornost razkazujem samo na kakih veselicah! Zatorej ja… zgleda, da sem se prepoznal. 🙂
P.S.:
Neumnost in pritlehnost ni spolno opredeljena!
07 07 2009 na 11:01
Zakaj ne bi imeli namesto školjke čučevac? Baje je kakanje čepe bolj naravno kot sedenje na školjki. Pa še spuca se ga lažje… 😆
07 07 2009 na 11:15
Nataša: ko sem čučevac nazadnje videla v Franciji, sem si o Francozih mislila svoje. Kot javni WC je zadeva seveda optimalna.
Pojma nimam, kaj moj dragi počne na školjki, glavno, da ni umazanije.
Za moške sicer velja, da so lužice okrog WC-ja in genetska nesposobnost pomivanja posode prej dokaz njihovih pomanjkljivosti in torej manjše moškosti, kot pa obratno.
Kateri pravi moški pa hoče, da bi njegova izbranka ves čas brisala scalnico in umazanijo na krožniku za njim, in verjame, da je takšne vrste sled dokaz moškosti?
07 07 2009 na 11:22
@Bindi: Žal je danes tako, da se vsakemu zdi normalno, da čuda časa porabi za izbiro novega avtomobila, ker se lahko pri nakupu “grdo opečeš”, ali pa ima vgrajeno kakšno tovarniško “serijsko napako”, medtem ko partnerja najdejo na pijanki ob petih ponoči. Seveda se pa potem čudijo, da stvari ne funkcionirajo tako dobro kot avto.
@Nataša: Kot kaže nisi služila vojske? Tam smo mi imeli čučavce in zadeva je daleč od tega, da bi bila vredna pozornosti. Zahteva veliko koncentracije in občutka, sicer je sranje še hujše, kot pri navadnem WCju. Sem pa tudi jaz bral, da je to za mišice bolj naraven položaj, ampak ker kakanje ni dihanje, se da potrpeti tudi na školjki.
Boljša rešitev se mi zdi ta, da bi začeli bolj masovno doma v WCje vgrajevati pisoarje in bi ženske tako izgubile eno področje, na katerem imajo vedno toliko za povedat čez moške.
07 07 2009 na 11:28
a res? si kdaj videl moškega, ki bi čistil pisoar (vojska ne šteje)? pol bi pa še to morale pucat. ni govora.
07 07 2009 na 11:31
Katarina, moraš kdaj na kakšno javno moško stranišče, da pogledaš, kako delujejo moderni pisoarji. Te naprave se same čistijo, ko končaš, tako da z njimi nimaš nobenega opravka, razen če crkne fotodioda (senzor) jo zamenjaš.
07 07 2009 na 11:44
že že , ampak okrog in okrog ga je pa vseeno treba spucat, ap vodni kamen dol zdrsat, pa še kaj. 🙂 poleg tega bi pa vseeno še potrebovali školjko, saj se v pisoar vendar ne morete posrat. al kako? :))))
07 07 2009 na 11:48
Če si zadosti pijan načeloma lahko, drugače pa bolj težko. Seveda potrebuješ še školjko, ampak če imaš doma tudi pisoar v WCju lahko tipu prepoveš, da ščije po školjki. Glede vodnega kamna je pa to tako kot pri školjki. Bistveno bolj praktično, če ga zamenjaš, ko se ga nabere preveč, kot pa da to stalno čistiš. Jaz školjke menjam na par let, saj so praktično potrošno blago. 🙂
07 07 2009 na 13:53
Dandanes delajo feministke še dosti večje probleme po svetu, ne samo te manjše…
Zarad feministk, bomo na svetu kaj kmalu ostali brez pornografske industrije… po njihovem mnenju je porivanje/posiljevanje žensk v porničih skrunstvo in žaljenje žensk. Zato na mnogih koncih sveta zahtevajo prepoved izdelave tovrstnih vsebin.
Bomo čez desetletje gledali le še gejevske porniče? Samo še dvocevko si v usta porinem in pritisnem petelina.
LP
07 07 2009 na 14:01
@nataša,
“školjka čučevac” obvezno zahteva tudi pristne opanke z dobrimi “ročaji” (kot podaljšek oz. nadaljevanje od prstov naprej) 🙂
nekako pač moraš loviti ravnotežje, sicer se lahko usedeš v lastni drek 😉
07 07 2009 na 14:16
DjJuvan: malo za šalo malo zares: če se tkoradi porivate, se porivajte med sabo, ni treba žensk porivat zato, ad boste porivali. porivaš lahko karkoli. sej moški se znajdejo/te. uporabljate ovce, koze, tudi krave, če ni drugega, pa zajce ,kure, sicer je pa zdaj poderno biti gej, analni seks je pa itak enak z žensko ali moškim. rit je rit. :))))))
meni osebno je bolj problematično to, da moški v družbi ne najdete prostora, da ne znate bit partnerji, patriarhi pa ne morete več bit. vi bi morali torej stopit s prestola, kar pa je tko no … težko, a ne. čuvat otroke, namesto nogometa uspavat hčerko, pomit posodo in oprat perilo, si razdelit delo na vrtu, itd. realno … ženske lahko vse delamo brez moških, če pa se odločimo za življenje z njim pa pričakujemo partnerstvo v pravem pomenu besede. ne da jaz pridem domov in začenm takoj kuhat, ker bi otroci in mož radi jedli, slednjemu pa ne pade na pamet, da bi mogoče on začel kuhat, ko pride domov, ker pride recimo eno uro prej kot jaz. dddd …
v končni fazi je potem najbolje druženje zreducirat na “minimum”. se dobiva, dava dol in … adijo do prihodnjič. in se mi dozdeva, da ženske to delajo lažje kot moški. moški imate še vedno ta princip lastninjenja “ko boš z mano, hočem, da si samo z mano”. ja ne ne, jaz sem lahko s komer meni paše in če mi ti tolk ne sedeš, da bi prostovoljno hotla bit samo s tabo … sori. 🙂
07 07 2009 na 14:23
Hihi .. no, pri nas smo doma uvedli tiste ta prave scalnike (smo razmisljali, ce bi nabavili se en tak mini gol, ki se ga postavi v scalnik in tipcki potem ciljajo tja not). Pa ne zato, ker bi nas motilo, da moski scijejo stoje, ampak ker smo bajto oddajali turistom in je bilo pac tako nastimano, da smo to lahko naredili in imamo moski in zenski skret zdaj.
Copatarjev pa dandanasnji res nobena pametna zenska ne ceni. Vsaj po mojem opazanju. In je tudi veliko moskih, ki so cisto ok, ki delajo, kuhajo in peglajo in pospravljajo in skrbijo za svoje otroke in za zensko (ce jo imajo) – in zivijo sami.
Pobritih tipov pa ne maram… mi je to cist mim. Sem imela enega takega. Po prvi skupni noci sem ga, napol v spanju objela, in skocila ven iz postelje, ker sem mislila, da je poleg mene gola zenska. Moj tip ze mora imet nekaj “ljubavnega tepiha”.
Zelo pa cenim tipe, ki se znajo upret padanju na finte raznih pickic, ki obvladajo vrtenje tipov okoli malega prsta in ki tocno vedo, kaj od zenske hocejo in pricakujejo. Pa tudi tipe, ki se vedno obvladajo umetnost osvajanja in zapeljevanja. Takih ni veliko.
07 07 2009 na 14:24
Veš kakšne pravice ste včasih imele ženske? Nikakršne, bile ste cele dneve doma in skrbele za otroke, gospodinjstvo in ostale stvari. Odkar ste dobivale pravice za “enakovredno” delo v službi, se pritožujete, ker morate delati še doma. Včasih je bilo popolnoma urejeno, sedaj pa vam hodi v nos in zahtevate od moških, da delajo še namesto vas.
Po svetu bi morala zavladati stara politika, ženske doma, moški bomo pa delali na šihtu in BASTA! Ne a, ne b. Boste potem še naprej jokale? Ja, itak… ker vam spet ne bo vse prav. Kot vam nikoli ni.
07 07 2009 na 14:27
@DjJuvan , to, da bi prenehali snemati porniče, se mi zdi pri feminizaciji pa res še najmanjši problem. Že do sedaj posnetih je toliko ogromno, da si ga vsak dan lahko zdrkaš na kaj drugega, pa bo materiala dovolj za tisoč življenj. 🙂
07 07 2009 na 14:32
DjJuvan: na žalost desci niti slučajno ne zaslužite dovolj, da bi si ženske lahko privoščile ostajati doma… Niti slučajno.
07 07 2009 na 14:34
@dronyx, ti lahko drkaš na 20let stare porniče? Kjer so bile ženske popolnoma neurejene, neprivlačne in nezanimive. Jaz sem enkrat od fotra našel stare pornografske kasete in se mi je žensko telo še zagabilo, kaj šele da bi hotel na kaj takega drkat. Enako se bo zgodilo čez 10let, če v tem času ne bodo nastajali novi porniči z svežimi zvezdami… drkal bom lahko le še na svoje dekle. Ampak še to s težavo, če slučajno ne bom mel več domišljije. Za ženske pa vemo, da mnogokrat tudi več tednov niso pripravljene za sexualne užitke, sploh zdaj, ko imajo enake pravice kot moški in morjo DELAT. Ko ubožice pridejo domov, so zmatrane…. ane?
07 07 2009 na 14:39
@alcessa, jaz ne poznam nobene, ki bi bila prostovoljno doma, mož (partner) pa bi služil denar, razen če ne najde službe. Saj se ji doma utrga. Celo tiste, ki imajo takšne službe, da bi bile lahko ob rojstvu otroka dalj časa doma, jim to ne pade niti na misel in komaj čakajo, da lahko malega gangsterja čim prej odpeljejo v vrtec. To je danes povsem utopično razmišljanje in ti časi so mimo, razen če bi res nastopila taka kriza, da bi izginilo 50 % delovnih mest, kar pa ne bo.
@DjJuvan meni osebno so edino zanimivi porniči izpred 40 let, ker takrat so imeli vsaj stil in je bilo vse skupaj zabavno za gledat. To, kar danes snema porno industrija serijsko, je pa res čisto navadno porivanje, ki ga težko gledam. Vključno z našim biserčkom Cassandro.
07 07 2009 na 14:48
Jaz večina igrane pornografske industrije tako ali tako ne gledam, ker je nezanimiva. Tako kot praviš, vse je serijsko; ampak recimo sem dal zadeve za primer… ker verjetno nisem edini primerek, ki mu ne dogaja na staro robo. Edino zabavno od igrane industrije so še lezbijski porniči… za inovitete pa raje spremljam hočeš nočeš hentai.
07 07 2009 na 14:49
DjJuvan: doma so tiste, katerih možje dovoj zaslužijo za celo družino. takih v sloveniji praktično ni. 🙂 tudi ti ne zaslužiš dovolj. nasprotno pa jaz zaslužćim tolk, da bi lahko še enega normalnega dedca futrala. sam se mi zdi mal blesavo. :)))) sta že dva otroka čist dovolj.
zanimivo: je bila včasih ženska zadolžena za vzgojo otrok :)))) danes pa se moški prdite, da ste boljši vzgojitelji. hmmm … feminizacija moških al kako? kuhate že, perete tut, še otroke vzgajajte, me gremo pa v bife na pir in ogled čipendelsov, pa bo. jaz sem takoj za. pa da ste mi doma in da nam boste na razpolago, če bomo hotle seksat. :))) zakonska dolžnost in to, sej veš.
07 07 2009 na 15:01
@katarina, Kako veš, koliko zaslužim jaz? Že obstaja kakšen stereotipičen zakon za moške, koliko služimo?
Glede drugega odstavka pa ne bom komentiral… ker ravno zarad takih feminističnih idej, na koncu moški nastradamo. Pa ne zato, ker bi morali MI imeti patriarhalni nadzor, ampak ker po zakonu zgubljamo vse pravice – po vaši zahvali. Potem pa še pričakujete, da bi morali biti moški bolj moški? Se ve hecate?
07 07 2009 na 15:23
ne zaslužiš 2500 evrov neto. to je dejstvo.
koliko moški izgubljate pravice je jasno razvidno iz tega, koliko plačujete preživnine za otroke potem, ko ženo zapustite / gre sama/ karkoli drugega. povprečna preživnina je 115 evrov za otroka, da o tem, da jo je 2007 kar 3003 otorkom plačeval preživinnski sklad, ker je oče ni hotel, sploh ne govorim.
pa o tem, da je očetova PRAVICA otroak videt, mamina pa DOLŽNOST otroka očetu dat ne glede na to, al otrok hoče k očetu ali ne. kaj točno to pomeni ti razložim na drugem mestu.
skratka …. otorke zaplodite, ko gre kaj narobe, jih pa skupaj s partnerko odjebete, pa naj jih živi kdor hoče. ja ja … bogi bogi …še mal več vojn, pa se boste končno sami razredčili do skrajnosti. 🙂
07 07 2009 na 15:25
Nisem prebral vseh odgovorov (mogoce je ze kdo podal idejo)…
Skratka glede lulanja, na trziscu obstaja “priprava” ki omogoca da zenske to pocnejo v stoje…..torej drage dame, ce mislite da je lahko zadeti ciljni keramicni “prejemnik” v kotu stranisca si kupite “she-wee”, stopite ne prucko (da boste vsaj priblizno iz taprave visine streljale) in veselo na delo 😉 (bolj za salo kakor za res)
———————————————————
Emancipation – where evolution took the wrong turn!
07 07 2009 na 15:34
€lQ, absolutno se strinjam s tabo! Lahko bi imeli poleg čučevca – podobno kot pri bowlingu – omarico z opankami vseh barv in velikosti… 😉
07 07 2009 na 15:52
@dronyx:
Nisem povsem prepričana, ali naj ta zapis berem kot komedijo, paradijo na butlje s pomešanimi pojmi, zares ali malo mešano in kje kako? Help!
@Dj.Juvan
“drkal bom lahko le še na svoje dekle. Ampak še to s težavo, če slučajno ne bom mel več domišljije.”
Če je vrhunec tvoje domišljije pornič, je nimaš prav dosti, zato ti pritrjujem, da bi lahko postalo zate drkanje na svoje dekle precej impotentno.
“Za ženske pa vemo, da mnogokrat tudi več tednov niso pripravljene za sexualne užitke, sploh zdaj, ko imajo enake pravice kot moški in morjo DELAT. Ko ubožice pridejo domov, so zmatrane…. ane?”
Khmmm … ne, tega pravzaprav ne vemo. To veš ti in tebi podobni. Če je ženska očarana nad svojim moškim, utrujena tudi rada seksa, saj jo seks oživlja in spodbuja. Seveda pa nič ne pomaga, če ima moškega s precejšnjimi težavami z domišljijo in jo morda še kaj drugega utruja pri njem.
“Odkar ste dobivale pravice za “enakovredno” delo v službi, se pritožujete, ker morate delati še doma. Včasih je bilo popolnoma urejeno, sedaj pa vam hodi v nos in zahtevate od moških, da delajo še namesto vas.”
Da delajo Namesto nas???? Obstaja kakšno delo, ki je rezervirano za nas?? Dobrodošel v demokraciji, kjer naj bi se znebili sužnjelastniške ideologije, pa naj gre za ženske ali pa črnce, za katere so rezervirana določena dela. Obstaja demokratična delitev dela! Moški bi morali pomagat tudi doma, ker gre za vsakodnevne nujne obveznosti. Kožnja trave na vrtu, menjanje žarnice in vrtanje luknje v steno pač ni vsakodnevno opravilo.
“Glede drugega odstavka pa ne bom komentiral… ker ravno zarad takih feminističnih idej, na koncu moški nastradamo. Pa ne zato, ker bi morali MI imeti patriarhalni nadzor, ampak ker po zakonu zgubljamo vse pravice – po vaši zahvali. ”
Šokirana sem!!! Izgubili ste kakšno pravico??? Bi me lahko razsvetlil, katere pravice ste pa izgubili po naši zahvali, ki jih bojda zdaj nimate, me prasice pa imamo? Prosim za objavo zakonskih členov, ki to dokazujejo!
07 07 2009 na 16:10
@Simona, na tiskovni konferenci pozno zvečer bom natančno pojasnil, kaj sem mislil. Vljudno vabljena. 🙂
07 07 2009 na 16:26
Zelo tehten članek, moram priznati. Žal ste se skoraj vsi zagrablili okrog primera s školjko, jaz pa vidim tu veliko globlje razmišljanje.
Kolikor sem jaz spoznal, je celotna zgodovina partnerskih odnosov podrejena temu, kdo bo koga prevladal.
Ogromno beremo o primitivnih dedcih, ki svoje uboge žene mlatijo, kar je vsega obsojanja vredno. Druga, prevladujoča skrajnost, pa so spretne ženičke, ki na vse načine poskušajo podrediti svoje partnerje.
Vzemimo statistični primer. Družim se s skupino 12 parov poročenih ljudi v katerih imajo pri 11 parih ženske glavno besedo. Jaz se edini že ves čas borim za demokratično skupnost, na žalost moje ženičke, od katere velikokrat poslušam, kako so si vse znale zdresirat može samo njej ni uspelo. Pa dobro ženske, a je demokracija za vas res tako neuporabna? Ali ni boljše da se dva dopolnjujeta, ne pa kar naprej omejujeta.
07 07 2009 na 16:33
@Vomi, jaz poznam tudi moške, ki jim čisto ustreza, da ima ženska glavno besedo v zvezi, da študira, kako bo opremljeno stanovanje, kam bodo šli na počitnice, kaj bodo jedli, kako prihranili kaj denarja itd. Lahko pa je seveda tudi obratno Ponavadi pa ne deluje zveza, kjer sta oba po karakterju takšna, da bi rada nadvladala drugega, ker to se pa potem konča kot “Vojna zakoncev Rose” z Michaelom Douglas in Kathleen Turner v glavni vlogi. Zato trdim, da iskanje partnerja ni enako kupovanju avtomobila in da je bistvo za dobro, dolgotrajno zvezo očem prikrito. Še najbolj mimo je pa razmišljanje, ki je po moje precej pogosto, češ, všeč mi je, nekatere lastnosti, ki mi ne pašejo, bom pa že prevzgojila (prevzgojil). Tu je pa ponavadi mina, ker to ne gre brez hudega odpora.
07 07 2009 na 17:52
Svaka ti čast! Škoda, da nimam časa za prebiranje komentarjev, je pa res, da že iz imen vem v katero smer grejo.
V stoje
07 07 2009 na 17:58
Nad prispevkom se lahko zamisliš ali nasmeješ, odvisno od tipa “tirana”, ki ti poskuša doma krojiti usodo. Katarina se npr. obnaša kot da lahko vsak dan tolče zlahka s tujim po koprivah (najbrž gre pri njej tako tudi v praksi) ker zasluži 2,5 K eur, kaj bi šele počela, če bi zaslužila desetkratnik tega, kot kdo drug (še huje – moški).
Enakost spolov – da. To, da se ima en spol za bolj enakega – ne. Verjetno tako pišem tudi zato, ker se podobnim dresurnim poskusom “domače wannabe feministke” ponavadi samo nasmejem in delam še naprej – po svoje.
Prispevek pa bi si zaslužil več odziva, saj natančno zadane bistvo problema, zakaj so danes tako v modi metro-moški, ki potem, namesto v domačih spalnicah, raje paradirajo po raznih Paradah ponosa.
07 07 2009 na 18:23
mi-ya-gi: tole JE Parada ponosa. in ti si se je ravnokar udeležil.
07 07 2009 na 19:00
dronyx:
“Simona, na tiskovni konferenci pozno zvečer bom natančno pojasnil, kaj sem mislil. Vljudno vabljena.”
Super! Pridem! Če lahko malo vplivam na program, bi prosila za bolj poglobljen poudarek na tisto o pospravljanju umazanih nogavic. Ne razumem, zakaj bi mož hotel, da mu žena pobira umazane nogavice? Je to kakšna prepoznano učinkovita finta, kako se zagraužat ženi, da bo čimvečkrat raje zablefirala glavobol, namesto da bi hotela fukat s pujskom??? Tistega s preoblačenjem gat tudi ne razumem, ampak verjetno gre za večjo učinkovitost pri istem cilju? A ‘mam prou?!
@chef:
“Škoda, da nimam časa za prebiranje komentarjev, je pa res, da že iz imen vem v katero smer grejo.”
Ja, in bohnedaj, da bi chef manjkal … hehe …
07 07 2009 na 19:03
“Ma fuck off. Meni sigurno ne bi nihče ukazoval, da naj lulam čepe ali kakam stoje, pa če bi bila v igri zaradi mene lahko tudi Gizela Budchen ali še kaj boljšega na prvi pogled in otip. Boli me kurac, jaz bom lulal stoje, ker mi tako paše in sem tako navajen.”
Vsa čast!!!
Jaz nikoli ne bi dovolila, da mi kdo ukazuje, kako naj delam tako intimno stvar, kot je lulanje. In dam prav moškim, ki se ne pustijo.
07 07 2009 na 19:05
“tudi sama nimam posebnega spoštovanja do tipov, ki si pustijo vzeti bančno kartico in odmerjati mesečno žepnino”
Saj takšnega ne moreš spoštovati. To ni moški, to je fantek. Fantek, ki je eno mamo zamenjal za drugo mamo. Pač, ena ga je rodila, z drugo se je poročil, ampak do obeh ima pa enak odnos.
07 07 2009 na 19:08
Pa res. Za intimne stvari ni vmešavanja in pika!
Edino … rumene kapljice okrog školjke bi pobrisala z najljubšo srajco s havajskim vzorcem in jo obesila nazaj v omaro, po potrebi zlikano. In to vsakokrat.
Dolžnost teženja zaradi scalnice okrog školjke namreč ne pripada punci/ženi, temveč mami. In če ta ni nardila svojega…
Punce načeloma raje čebljamo: “Srce, daj, greva v šoping, ti kupim novo srajco.”
07 07 2009 na 19:10
Žogca: evo, pa smo pri eni in edini … mami. 😆
Dr. Onyx: kako potem, čisto nobene ne poznaš, ki bi imela normalen odnos do sveta, vesolja in scanja? Pa ne, da so že vse oddane?
07 07 2009 na 19:56
@Simona, tisto z umazanimi nogavicami in starimi gatami sem dodal, da bi še bolj razkuril feministke. Ampak očitno bi tudi brez tega vložka dosegel svoj namen.
@Alcessa: Nobena ženska ni dokončno oddana in vsako lahko dobiš, če pokažeš dovolj visoke karte, ki jo prepričajo. Res pa je, da v mojih letih na devico težko računaš (no, hmmm…!?).
@Chef: BRAVO. Zelo dober zapis. To bi moral natisniti na papir in deliti najstnikom v okviru spolne vzgoje po šolah. Ne pa da se učijo neke neumnosti iz anatomije, ki nikogar, razen morda poklicnih ginekologov, ne zanimajo.
07 07 2009 na 20:20
Ni kaj – odlična tema. In odlična resnica.
Z ženskami je danes skoraj že nemogoče in nič ne pretiravam in nič nimam proti njim, kot takim.
Le ta njihova ‘neodvisnost’ v razpolaganju in služenju denarja jim je prekleto stopila v glavo. Ampak brez moškega tu in tam in drugje (različne moške storitve, moška dela,.. pa ne morejo in amen).
Sam sem si feminizem in neodvisnost odlično osebno sprobal pri živem telesu…in to tako, kot si napisal avtor, pa šebi mordadodal kakšno stvar, ki je ni med zapisanimi. Pa naj si išče cepca, ki jo bo prenašal, me zanima kako dolgo bo zdržal, toliko let že ne!
In potem se zabito sprašujemo zakaj je toliko ločitev in razdrtih zakonov, skakanja čez plot, homo itd..? Zato, ker z ženskami takimi kot postajajo in so nekatere že postale – ni možno zdržati! Preprosto tako. To je vsa resnica.
Res, zelo močno jim je marsikateri (veliki večini) stopila v glavo ta mjihova ‘neodvisnost!’
07 07 2009 na 21:42
Dr. Onyx: oh, seveda so, tudi device so. Susan Boyle? 😈
Maček: človek, ki si dlje časa da skakati po glavi in se mu ne sanja, kako se je znašel v tej situaciji, ni moški. Seveda tudi ženska ni.
07 07 2009 na 21:50
@alcessa, ti bereš moje misli. Kako si vedela, koga sem mislil, ko sem napisal (no, hmmm…!?)? 🙂
07 07 2009 na 22:07
Maček: moškim je bila v glavo vgravirana poza boga že 1000 in več let nazaj. da so imeli ženo za fukat, rojevat potomce in delat v kuhinji je bilo nekaj čisto običajnega. ja, ne pozabimo na to, da jih je tu in tam fasala, ker se ni umaknila roki, pa da denarja ni imela svojega, ker ni bila upravičena do njega. le kako, da ji je moški-bog podalil volilno pravico? se mu je zmešalo ali kaj.
kakorkoli . vibratorji so veliko boljši ponaredki penisov kot umetne lule, pa zato ženska moškega potrebuje samo še kot obrtnika … za denar. troej električarja, vodovodarja … ju ni treba pobirat umazanih štunfov za njim, ne umivat školjke, pokliče, plača in gotova maša.
moški pa žensko pač potrebuje, da mu rodi potomce. ups … nobena domača žival mu ne more tega naredit, samo ženska. pa kuha tudi ona, in pere, in pospravlja in jasno vzgaja njegove potomce. ker on tega ne zna in ker je to tko prekleto izi. no, je bilo, dokler moški niso ugotovili, da imajo čustva in .. joj kok so otroci kjut, mi bi tudi skrbeli zanje. “zakaj ženske po defoltu dobijo otroke, zakaj ne moški?” zato. razmišljajte.
zakoni razpadajo … moški so vedno varali, kurbe in kupleraji obstajajo od vedno. najbrž ne zaradi samskih moških in tistih nekaj grduhov, ki se ne bi mogli poročiti ali si najti udomačene ženske lule. to je za poročene, žal pa danes ni več tako samoumevno in tolerirano. ženska hoče ekskluzivo al pa gre. gotovo. in potem so tu ločitve. bogi moški, ki so ostali brez družine, ker so se fukali okrog. kaj pa je to takega. ja le kaj. če bi se ženska ,bi jo pa zbrcali in oklicali za kurbo. hmmm … dvojna merila?
07 07 2009 na 22:26
@Katarina
Neznosna lahkost “obtoževanja”… 🙂 Ne sklepaj vsega po svojih izkušnjah in po svojem življenju. Dejstvo je, da “Gliha vkup štriha”.
Na splošno pa večini ljudi manjka precej tolerance do drugačnosti. Pa očitno to ne velja le za homoseksualce, tujce, itd. Nekateri očitno ne dojamejo niti tega, da so moški pač drugačni od žensk in obratno.
@Chef
Dober zapis 🙂
08 07 2009 na 7:06
rockstar1707: če bi sklepala po svojih izkušnjah, bi bila lezbijka oz,. bi se mi moški gabili.
ne sklepam po ničemer, sem pa prebrala kar nekaj knjig o tem kako so živeli v družinah včasih, kako živijo danes, kakšen je mačizem, kakšen šovinizem, itd. in delam na področju, ki se zelo tiče družin.
zavrni moje trditve s tehtnimi argumenti ali pa se distanciraj od mojega zapisa. simpl.
08 07 2009 na 10:03
Vsaj enkrat na mesec nekje na netu zasledim na las podobno debato kot je ta 🙂
No vsekakor je pa vse odvisno od vzgoje in pač počneš kar ti paše, pol pa za sabo počistiš in je problem rešen.
Če pa kateri kaj ne paše si pa nej drugega najde.
ajd
08 07 2009 na 10:52
@katarina,

08 07 2009 na 11:09
ja ja, seveda. veš, da delam v gradbeništvu med samimi moškimi že 9 let. ti jaz povem, da se z njimi ogromno pogovarjam o teh stvareh (odnosi moški-ženske) in imam na ramu tolk enih podatkov od njih, da …
skratka jaz sem za mačota, moškega moškega, ki ima pokončno hrbtenico, ki je možat po obnašanju in izgledu, ki ve kaj hoče. takih je samo še za vzorec. škoda.
08 07 2009 na 11:11
@Katarina
Meni osebno zadostujejo moja lastna spoznanja, tako da ti kakšnih tehtnih argumentov ne morem dati. Sicer pa niti ne vem, kaj bi le-ti tukaj bili. Knjig ti ne morem citirati, ker jih nisem bral, pa tudi če bi jih, ne vem, če so to ravno tehtni argumenti.
Sicer pa morata biti za vsako varanje 2. Tudi ženske varajo. Zaenkrat najbrž tudi ženske še potrebujete moške, da dobite potomce. Obstaja cel kup moških, ki kuhajo, pospravljajo, previjajo itd.
Jaz pač gledam ljudi okrog sebe in večinoma gre za bolj ali manj normalne ljudi, z raznimi odkloni. Vsaj kolikor lahko jaz opazim.
Ne vem pa, zakaj bi se moral distancirati od zapisa. Jaz sem samo zapisal, da ne sklepaj vsega po svojih izkušnjah in ne posplošuj stvari. Če imaš ti z moškimi slabe izkušnje, še ne pomeni, da jih imajo drugi(e) tudi.
08 07 2009 na 12:24
mislila sem, da se ditanciraj od mojega komentarja, ne od posta.
v franciji je bilo lansko leto z umetno oploditvijo zaplojenih 20.000 otrok. ta podatek imam. koliko jih je bilo v sloveniji … in v evropi nasploh in koliko je med njimi žensk, ki nimajo partnerja, ki so šelv semensko banko, iz kataloga izbrale darovalca sperme … bog ve. je pa to en od simptomov, da moški kot moški niste potrebni, potrebna je le vaša sperma in itz tega lahko dalje potegneš razmišljanje koliko moških bi, recimo, potrebovalo mesto kot je ljubljana, da bi se vse ženske oplodile. dva, tri??
imam pa jaz moške rada, sicer ne bi nti delala z njimi, niti se ne bi družila z njimi, iti ne bi bila v vezah z njimi.
08 07 2009 na 12:53
To bi bilo “zabavno”. Vsi prebivalci Ljubljane bi bili potomci 2 ali 3 moških 🙂 Imam občutek, da nihče ne bi prav rad videl tega.
Skratka, ženske še vedno potrebujete moške za razmoževanje. Četudi samo njihovo spermo.
Sicer je pa tole “prepucavanje” tako ali tako že malo mimo…
“Povej mi s kom se družiš, in povem ti kdo si.”
08 07 2009 na 15:13
“Čim popustiš in lulaš po njeno, torej čepe, potem v naslednjem koraku še sam pospravljaš umazane nogavice, vsak dan menjaš spodnje gate ”
strašni izgledi, res…
ne vem, če obstaja ženska, ki bi težila moškemu glede scanja, pri tem pa bi imela WC brezmadežno čist. Težijo torej tiste, ki morajo pucati za njimi. Tako, da je tisti dec, ki se pritožuje, da ga baba tiranizira, večinoma en navaden pujsek.
Da ne rečem kaj hujšega.
09 07 2009 na 11:59
zanimivo da je večina strokovnih kometatorjev tukaj samskih, glede na to da tukaj teče debata o odnosih med zakoncema (oz. partnerjema) 🙂
izkušnje iz prakse so itak precenjene
09 07 2009 na 13:29
zigak: kdo je tu samski? jaz ne, nataša ne, alcessa ne, za simono ne vem, ostali pa ne poznam.
09 07 2009 na 18:18
@rockstar1707:
Si videla včeraj na poročilih objavo o prvi laboratorijsko izdelani spermi … hehehe … Mater, me he že kar groza še ojačanih moških fruster in s tem sovražnosti do žensk. Kaj nam dela znanost.
@dronyx:
Jaz sem pa mislila, da si hotel opogumit vreščanje ogroženih šovinistov, ki so se zgrnili z umobolnimi komentarji pod tvoj zapis … hehe …
09 07 2009 na 20:03
Katarina, pa ravno zate sem bil prepričan da si samska. Iz tistega tvojega “minimuma” in adijo. 🙂
09 07 2009 na 20:20
@zigak: Saj Darwin je tudi preučeval Galapaške želve, pa se zato z njimi ni poročil. 🙂
09 07 2009 na 20:23
Sej nimam nič proti, samo zanimivo mi je
10 07 2009 na 2:04
Z naraščanjem števila poženščenih moških seveda logično narašča število neumnih idej, ki jih zahtevajo od svojega “moškega”, ker se ta ne upa upreti že na začetku.
Sam poznam par, kjer ženska moškemu ne pusti, da bi videl kakršnekoli druge joške. Problemi nastanejo predvsem poleti, ko iščeta primerni prostor na plaži, kjer ni topless ženske v vidnem polju. Še najbolj smešno je, če pride kakšna topless kasneje zraven, potem pa morata obvezno zamenjati prostor…
30 07 2009 na 6:02
alcessa, da bi bila tole Parada Ponosa, bi morali biti izpolnjeni pogoji:
1. jaz bi moral spremeniti spol po vzoru Marlene v ženskega
2. šele potem bi ti ugajal-a, da bi lahko midve imeli kaj več
3. po nekajdnevnem lezbičnem seksu bi obe ugotovili, da sva bili do teme že vnaprej negativno opredeljeni, ker ne spada v najin krog dojemanja
Vse to je, vsaj v mojem primeru, fantastika, o kateri lahko še naprej sanjaš mokre sanje.
P.S. Ne zameri mi, ker ne spadam v krog poženščenih fantkov, ki so ti bolj blizu. Tako pač je.