Danes sem po daljšem času spet gledal Svet na Kanalu A in zagledam Uroša Slaka v svoji novi službici.
V bistvu je še vedno stari (dobri raje ne bom napisal) Slak, kot smo ga poznali iz Trenj na POP TV, le da se mu tokrat pa jezik res tako zelo fec…ace…feca…feclja (kurc, recimo temu kar zapleta), da je še mene pred televizorjem naredil čisto živčnega.
Jaz njega ne štekam, zakaj morajo iz njegovih ust letet besede kot bi streljal z mašingewehrom? Res je sicer tak stil imel že v Trenjih, samo tokrat sem pa na nekaj mestih komaj dešifriral iz konteksta, kaj mi sploh hoče povedat. Usta mu je pa parkrat tako zategnilo, kot da bi ga možganska kap. Pa daj človek… počasi… počasi.. saj v tej oddaji verjetno ni prepovedano med govorom tudi malo razmišljati in zajeti vsake pol ure sapo? Vem da je šef te oddaje zajeban kolerik, samo dihanje je temeljna človekova pravica, ki ti jo ne morejo vzet, ne glede na podpisano pogodbo. Pa tudi oddaja se sicer vleče kot kačja čreva skoraj cel večer, tako da ni res nobenega razloga za tako ihto.
Jaz razumem, da je bilo v Trenjih to hitenje in požiranje celih besed del taktike, da se sodelujoče čim bolj provocira in da izpadejo čim bolj zmedeni, ker gledalci pač uživajo v čim bolj ostrih verbalnih duelih (sama vsebina jih itak toliko ne briga). Samo tole je po naravi drugačne vrste oddaja, ki naj bi bila informativna. Čeprav je duel med ministrico Krebs-Pavliničevo in bivšim ministrom Virantom danes na Svetu izgledal, kot bi gledal stara (dobra raje ne bom napisal) Trenja. Verjetno sta se prepirala še pol ure po tem, ko sta padla ven iz kadra. Tole so kot kaže zmontiral danes za vse nostalgike, ker smo ravno četrtek, ko je bila včasih na sporedu njegova elitna oddaja na POP TV. Ampak drugače pa tale Svet na Kanalu A med poznavalci ne velja ravno za kakšno elitno oddajo, prej je vse skupaj ena velika senzacionalistična zmeda, nekakšna TV verzija Slovenskih novic ali propadlega Direkta.
Recimo če nekdo naredi pizdarijo in dobi po njihovem mnenju bistveno premalo let zapora ali pa ga kar oprostijo, zaženejo vik in krik, kako sodniki delajo slabo in da to ni za nikamor, tako mile kazni. Potem ko so enkrat zapori prenapolnjeni in od kriminalcev dobivajo s krvjo podpisana pisma, pa povsem zamenjajo ploščo, veter v vrstah mladih novinark, ki mimogrede delujejo enako živčne, kot Slak in njegov šef Traven, pa zaveje v čisto drugo smer. Kakšna štala bi nastala šele, če bi kdo zgradil nov zapor? Kaaaj? Kakšno razmetavanje davkoplačevalskega denarja! Medtem pa delavke v Muri izgubljajo službo, nova Pediatrija se podira, streha na šoli v Spodnjem Kašlju pušča, v Študentskem domu so se zalegli ščurki…oni gradijo zapor.
Pa da ne omenjam tega, da praktično za vsako malenkost pričakujejo, da bodo kar glave padale. Tako kot so med vojno delali Nacisti! Nekdo naredi pizdarjo, oni pa seveda nimajo časa raziskovat vse detajle problema in iskati pravega krivca, ampak samo vzamejo šmajser in ožeži po rulji, ratatatata, enkrat bo že zadelo nekoga, ki je kriv. Če pa ne, pa tudi prav, samo da glave padajo, ker se jim zdi to edini pravi način reševanja vseh problemov! Gledalci pa jim nekako pritrjujejo. Vsaj tako kot kaže oni mislijo.
Sem se pa danes moral nasmejati novinarju, ki so ga poslali direktno v Trst, torej čez mejo v sosedno Italijo, da nam poroča v živo, kako kaj kaže s plinskimi terminali. Potem pa posnamejo nekaj mrkih obrazov na Tržaških ulicah in novinar posnetek komentira v smislu, da so v Trstu vsi ljudje žalostni, ker je mesto onesnaženo in se iz dimnikov vali gost dim. Halo? Pa take oddaje so delali v komunizmu, po naročilu partijskega vodstva! Kaj ima to zveze z objektivnim poročanjem? Vsi ljudje v Trstu so žalostni in depresivni, ker je to kao ujela njihova kamera, novinar pa je v četrtek popoldan mimogrede sam razvozlal to veliko psihološko misterijo žalostnih obrazov? Pa saj grem jaz lahko tudi v Koper, posnamem zarjavele žerjave v Luki Koper in naftne terminale na hribu nad mestom, potem pa še par žalostnih Koperskih obrazov, pa imam zgodbo!?
Ob tem se samo sprašujem, kam gre tole naše novinarstvo? Joj, joj…Tele oddaje absolutno ne smem več gledat, ker sem potem še ves večer živčen.
03 09 2009 na 20:07
Vsi ljudje v Trstu so zalostni in depresivni, ker je bilo se slabih sto let nazaj to ugledno in cvetoce mesto v srednji Evropi, eno pomembnejsih pristanisc nekdanje velesile… danes pa je en mrtev rokav italijanske republike, gnezdo nazadnjaskih neofasistov, ki ga pocasi se kitajska mafija prevzema.
😉
03 09 2009 na 20:08
@DJ. Absolutno se strinjam. Naslednje kar lahko pričakujemo so trume parapsihologov in novodobnih Frojdovcev, ki se bodo valile v to psihološko meko preučevat tamkajšnje depresivne prebivalce. 🙂
03 09 2009 na 21:03
glej, glej nekaj novega: slak je na a-greznici 🙂
03 09 2009 na 21:05
Moraš razumeti, da so Slak in njegovi kloni okuženi z virusom ameriškega shock journalisma. O tem sem nekaj že pisal (http://www.dsavic.net/2008/01/23/shock-journalism/).
03 09 2009 na 21:42
@Domen: Šok žurnalizem je res posrečen izraz. Ljudi prepričujejo, da zato ker novinarju sapo jemlje, ko novico bere, je tudi sama novica sapo jemajoča in šokantna.
Ta vklop iz Trsta je bil šolski primer. Oni ne da pošljejo nekoga na dolgo pot v Trst, da dobi resnega sogovornika, ali kakšnega strokovnjaka. Novinar najde neko gospo v kopalkah, do kolen v morju, ki sluti, da ti terminali pomenijo ne samo konec Trsta, ampak tudi konec Portoroža! Verjetno se bo potem iz vode prikazala Godzila, ki bo pomalicala vse kar leze in gre, vključno z brhkimi hostesami v Alayi.
03 09 2009 na 22:00
“Tele oddaje absolutno ne smem več gledat, ker sem potem še ves večer živčen.”
!!!!!
03 09 2009 na 22:25
Res sem se nasmejala ob branju. Vmes sem postala malo živčna, pa sem preskočila, si predobro imitiral 😎 .
Moje mentalno zdravje in živci so na varnem 😀 Beži od TV-ja ob 18.00 in bo vse OK 😀 Če je tam Slak, pa toliko bolj!
03 09 2009 na 22:56
hahahaha, super napisano in zadetek v polno. samo ne strinjam povsem z Domnom in imitiranjem ameriškega šok žurnalizma, ki by the way, definitivno obstaja, vendar je slovensko posnemanje tako osnovnošolsko, na prvo žogo in amatersko narejeno…tako obupno naivno in brez vsakih civilizacijskih norm, da ameriškemu šok žurnalizmu ni niti do kolen. Kaj šele pravemu žurnalizmu.
04 09 2009 na 1:54
Meni pa se zdi, da so gledalci vse bolj neumni. Pa tudi skrajni. Ljudje dejansko pričakujejo, da bi bilo treba za vsako malenkost nekoga strpat v zapor in da bi za vsak naključni dogodek/nesrečo nekdo moral odgovarjati.
Ko bodo iz naših zaporov izpustili politične zapornike (primer Lipa, prometne nesreče, mamilaše), bo naenkrat prostora več kot dovolj.
04 09 2009 na 7:51
pijanec…verjetno je takšna drastična reakcija ljudi tudi zato, ker v resnici nihče za nič ne odgovarja pri nas. in ne govorim o naključnih nesrečah temveč o milijonih evrov našega davkoplačevalskega denarja, ki izgine v slabo narejenem tunelu kjer zanj nihče ne odgovarja, do napak zdravnikov kjer zanje nihče ne odgovarja…ostanejo samo prizadeti in jezni svojci, do milijone goljufij in primerov nepotizma…po drugi strani pa takšni kanali A še prispevajjo k takšni situaciji s svojim neumnim senzacionalizmom…saj zaženejo tak cirkus okrog mušjega drekca, da mirno prezremo pomebne stvari in poteze s katerimi nas naši vladarji jebejo u dupe.
04 09 2009 na 8:18
Zabavno branje. Zelo zabavno. 🙂
04 09 2009 na 8:31
Najbolj moteča stvar pri tej, tako imenovani, oddaji pa je uporaba sedanjika v čisto vseh možnih primerih. Saj vem, da naj bi bil namen tega povečanje dramatičnosti, ampak to kar se grejo tukaj gre pa preko vseh mej.
“Voznik zavije na levo…”
“V roko vzame nož in ga zabode…”
“Umre ob 10h zvečer…”
In to vse za stvari, ki so se zgodile v preteklosti. To ni povečevanje dramatičnosti ampak ena navadna debilnost!
04 09 2009 na 8:38
@Pijanec: Saj v zaporih v bistvu sedijo ljudje, ki pa so za svoja dejanja odgovarjali, kar ves čas Svet na Kanalu A tudi zahteva. Samo sedaj pa spet ni v redu, ker se tisti, ki so za dejanja vendarle odgovarjali, ne počutijo dobro v zaporu! Škandal! Nekdo mora za to odgovarjat!
04 09 2009 na 9:15
človek mora pač vedeti kaj kje gleda :p
npr. jaz ko grem v živalski vrt pričakujem, da bom videl opice, ko “afne guncajo” 😛
in to je to, kar se tiče Sveta na kanalu A, njegovega urednika, voditeljev in novinarjev. 🙂
Itak pa Uroš ni drugega kot en zagrenjen mazohistek 🙂
04 09 2009 na 9:19
Jaz sem ob tem šitu vzdržal enkrat 2 minuti. Novinarje, ki delajo pri oddaji Svet, preziram. Slak je pa res nizko padel…
04 09 2009 na 9:24
rockstar…. ne o slovnici 😦 tudi ti ne postavljaš vejic na pravo mesto
04 09 2009 na 9:35
@NoMercy: Absolutno imaš prav. Ti kot gledalec ne moreš spreminjati koncepta oddaje. Lahko se samo v njem najdeš, ti je oddaja všeč in jo gledaš, ali pa takrat počneš kaj drugega. Svet na Kanalu A pač ni informativna oddaja, kjer bi se nekdo resno poglabljal v obravnavano tematiko ali en teden pripravljal prispevek. Oni štancajo svoj instant pogled na “news” po tekočem traku.
Izgleda pa, da se jim zdi ključno pri vsej stvari, da gledalec dobi občutek, kot da so oni vedno na mestu dogodka. Čeprav ko malo bolj razmisliš, bi bilo vseeno, tudi če ne bi bili, ker od tega kot gledalec nimaš nič, saj jim vse služi samo kot foto tapeta. Se spomnim potresa v Italiji, ko so tudi nekoga poslali z avtom na prizorišče, da se je lahko slikal poleg ruševin. Isti šmorn, če bi vzeli RAI ali kakšen drug “video feed” in v montaži to sestavili skupaj.
04 09 2009 na 9:39
Ima kdo podatek o gledanosti oddaje?
04 09 2009 na 9:45
Približno tri minute sem zdržala pri gledanju Slaka, potem pa me je minilo …
Sicer pa – lahko bi imeli v studiu še zdravnika, ki bi merila srčni utrip voditelja, pa pritisk in delal reklamo za pomirjevala (al pa poživila, ne morem se odločit)
04 09 2009 na 9:58
Oddaja je s Slakom zgubila na dinamiki, psihološki ekspoziciji, na senzacionalizmu.
Slak ni dorasel prejšnjim napovedovalcem in reporterjem s terena, ki so bili sinhronizirani tim in naravnost dvigovali gledalce.
Jasno je bilo vsakemu, ki se malo spozna na realnost, da so novice bile napihnjene in so nekako bile prilagojene izjavam naših vodilnih politikov kot so npr. Cvikl, Golobič, Zalokarjeva, Anderlič in še kateri.
Le da se politiki delajo pametne, med tem ko se je novinarjem in voditeljem videlo, da so zelo prebrisani in se norčujejo iz stvarnosti.
Slak temu žanru ni kos in zato bo oddaja kmalu utonila v pozabo.
04 09 2009 na 10:06
APA ti si videl žanr v Svetu-katerega ni opazil nihče drug. kot mamica, kii gleda svojega sinkota debilkota in zraven vzdihuje kakšen genij da je.
04 09 2009 na 11:12
APA: “… med tem ko se je novinarjem in voditeljem videlo, da so zelo prebrisani in se norčujejo iz stvarnosti.”
Sorry, tega se pa res ni videlo. Po telesni govorici, načinu govora, glasnemu drdranju novic, besedilih …. sta se na prvem mestu razbrali agresivnost in nervoza …
04 09 2009 na 11:20
@APA, Vanja, Špelca: Pogled APA na oddajo se mi zdi podoben, kot če nekdo rešuje Rorschach test in vidi namesto metulja hudiča. Dober psiholog iz tega odgovora takoj potegne ustrezne konsekvence (prisilni jopič z drugo besedo). 🙂
04 09 2009 na 11:50
meni je pa zelo dober.
04 09 2009 na 12:12
@ragljica
1) Nisem pisal o slovnici temveč o stilu poročanja (čeprav jim včasih tudi uporaba 2. sklona šepa…).
2) Nisem slavist in tole je blog, ne oddaja na televiziji.
3) Če komentar leti na vejici pred in po “tako imenovani”, se pa meni ne zdita ravno narobe postavljeni. S tem sem hotel samo vriniti še dodaten komenar. To bi najbrž lahko dal tudi v oklepaje ali pa povsem spustil. No, ampak kot že rečeno. Nisem slavist, zato dopuščam, da je zadeva vendarle napačna.
Sicer pa glede na pogovore s kar nekaj ljudmi nisem edini, ki ga takšen način poročanja moti.
04 09 2009 na 12:55
Se precej strinjam. Ali Slak ni za to oddajo ali pa je voditelj oddaje za zamenjat!
Pravzaprav so vse info oddaje (tako dnevnika na nacionalki, kot tale zadeva na A kanalu) nekako znervirane..nekam panično delujejo. Vsi tisti kričeči glasovi in hudo resni pogledi učinkujejo nikako. Raje sploh tega vsega ne gledam in pogledam na tujih kanalih. Npr. Darja Zgonc v Tv PoP dnevniku sploh ne paše tja, ne s pojavo in še manj s histričnim glasom. Že dolgo me to moti zato dnevnika na pop ko ga vodi ona ne gledam. Ne vem kam gledajo vsi ti naši šefi takih oddaj. Ali pa smo že vsi tako histerični v tej naciji ..? Mislim, tak signal se oddaja navzven a ne!
Samo poglejte kao je s tem na ORF ali pa na ZDF/ARD,.. čist nekaj drugega. Spikeri so pravi profesionalci. Ko le zagledaš D. Zgonc na PoP TV – te dobesedno prestraši s svojo pojavo. Kot da je vse naokrog mrtvo. Nobenega pozitivnega naboja, nasmeška…le histerično kriči in še bolj histerično gleda! Kar poglejte jo. Ne vem kam gledajo odgovorni šefi pri nas. A le še med noge?
Enako je z Radijem. Nobena naša RA postaja v Sloveniji se ne more niti malo primerjati z Ö3. Niti slučajno. To je profesionalno vodenje, moderatorji oddajajo življenje. Naši smrt in temačnost. Samo val 202 poslušajte…saj po 5 minutah zaspiš, ko oni išče besede!
Že več kot 30 let poslušam Ö3….tudi veliko nemških RA kanalov obstaja, kjer je princip podoben kot na oe3. Le pri nas se nič ne premakne! Gnili kapitalizem pač dela svoje.
04 09 2009 na 13:10
Polde, včasih, ko so v SLO ustvarjali le program na nacionalni televiziji, so v okviru informativnega programa, kar se tiče načina podajanja informacij zgolj ‘poročali’ – držali so se načel jasnega govorjenja z naravnimi poudarki (sploh se ne spuščam v vsebine), odkar je POP na sceni in odkar so na kanalu A razvili informativni program, pa je verjetno zaradi uredniške politike podajanje informacij na teh dveh programih zavestno šlo v senzacionalistični pristop, v agresivno držo voditeljev in novinarjev pri ‘poročanju’, ker so morali z drugačnostjo pritegniti gledalce, ki so prej gledali le nacionalko. Torej namesto mirnega govorjenja nekaj (ne najdem izraza), kar vzbuja vtis ‘pri nas se pa zmeraj dogaja, mi smo v središču dogajanja, zelo napeto je, tvegamo za vas’. Ker je tak način ‘palil’, so ga vzeli za svojega tudi nekateri na nacionalki …
04 09 2009 na 13:42
Jaz sem novinarje POP TV na neki tocki pred leti razglasil za jugoslovenarje (po pravici povedano se ne spomnim vec, za kaj tocno je slo) in od takrat naprej gledam od nasih TV porocil samo se tiste na TV Slovenija. 🙂
04 09 2009 na 17:16
Ah…. ob gledanju gospoda Slaka na Tv sem vedno prikupno zmedena..nikoli se ne morem odločiti, ali bi ga raje usekala okoli kepe, da bi se model malo skuliral, ali bi mu raje ponudila en Apaurin… vsekakor ga ne prenesem več kot 5 minut skupaj, ker se kar tresem, ali ga bo infarkt usekal tisti moment ali moment kasneje, tako da dejansko preslišim, kaj ima za povedat.. brez zveze…
04 09 2009 na 18:16
da ne pozabimo une vremenarke na POP tvju, ki govori, kot da bi ravnokar opravljala ta veliko potrebo. Za bruhat, ko jo zagledam, takoj prestavim 🙂
04 09 2009 na 20:08
Oddaja je precej osnovnošolska in senzacionalistična in voditelji (predvsem Potrč) precej nesposobni, ampak po drugi strani imam raje informacijo, pridobljeno v takšnem stilu, kot pa neko vest, podano na zelo formalen in hladen (oddaljen) način, ki bi jo utegnil preslišati.
Zelo nazorno ta blog tudi prikazuje, kako novinarji oddaje Svet točno dosegajo njihov namen, in sicer pritegnitev ljudstva in ‘nasilno’ informiranje ter pritegnitev pozornosti. Tako je pač bolj sigurno, da bo človek/davkoplačevalec posvetil več pozornosti in razmislil o novici, da ga npr. spet nekdo naokoli prinaša, kot pa v primerjavi z novico, podano na bolj ‘nezabeljen’ in formalen način. Trenutno stanje v Sloveniji pa nasploh kliče po senzacionalizmu. Če bi bili normalni, na oblasti trenutno ne bi imeli takih klovnov (in ne govorim iz političnega prepričanja, nisem volil, čeprav mi je sedaj za to žal).
Resda na isto karto stavijo razni Damjani Murkoti in podobni, ampak Svetu prizanesem. So pač zeleni, a mi je njihova misija všeč, pa najsibo to njihov namen ali pa pač samo posledica njihovega načina.
05 09 2009 na 2:47
Polde, mislim da smo za to krivi sami … v Slovencih ni nič naravno veselega, ampak smo takšni zateženi hinavski narod – obremenjeni z drugimi.
@Vanja: se strinjam. Samo kakšen smisel ima, da imamo zaprtih 600 ljudi zaradi drog? Vsakemu z IQ-jem bolhe je jasno, da s tem nič ne spremenimo (kakor ne spremenijo niti z obešanjem istih kršiteljev v Iranu … vsako leto jih obesijo več).
Naša javnost tudi ne priznava nesreče … nekoga se slučajno pohodi nekje in zahtevajo najhujše kazni – v Nemčiji pa ko se je streha na drsališču zgrudila na otroke in jih pri tem nekaj ubila … pa je sodišče razsodilo, da je pač žal prišlo do nesreče, čeprav je načrtovalec priznal, da se je zmotil v izračunu nosilnosti. Pri nas pa je celo policija vložila ovadbo v primeru HE Blanca…
Problem teh senzacionalističnih oddaj je ravno v tem, da v ljudeh preko novic sprožajo željo po maščevanju. Še nekaj let nazaj je bilo drugače … danes pa se nekdo samo zapelje s ceste, pa so že povsod komentarji, da ga bi bilo treba zapreti in mu doživljenjsko odvzeti vozniško.
05 09 2009 na 13:08
Njegova TRENJA so bili samo pritiski in sprožilci, da so gledalci klicali in da je vsak strastno zagovarjali svoje mnenje in vsak sebe, saj se je spravljal na nivo kdo je slab, kdo goljufa, kdo krade, kdo je krivec … itd…varianta iskanje grešnega kozla…. zanimivo, ko ga najdeš na koncu kar pri sebi… 🙂
06 09 2009 na 3:16
Ne da se mi študirati vseh komentarjev, zato le na kratko.
Ja, dragi dr., NORI SO! Ne le, da pretiravajo, ampak so tudi čisto izgubili kompas o tem, kaj je prav, kaj narobe in kaj zelo škodljivo. Oni so namreč močno družbeno škodljivi. “Slovenski zapori so tempirana bomba.” “Kaos v zaporih.” “Samomor zardi nevzdržnih razmer v zaporu.” No, prispevki s tovrstnimi naslovi (in še hujšimi vsebinami) na zapornike, ki imajo računalnike in televizije, verjetno ne vplivajo prav dobro.
06 09 2009 na 10:55
@Centrifuzija: Kanal A, oziroma njihov Svet, bi šel lahko kdaj pogledat kakšen resen Ameriški zapor in potem bi lahko videli, da so pri nas zapori bolj podobni internatom ali študentskim domovom. Saj se ve, da precej brezdomcev naredi pred zimo manjšo tatvino ali kaj takega samo zato, da pride v zapor na toplo in ima za nekaj mesecev urejeno prehrano. Oni v bistvu že imajo zračunano, kaj moraš narediti, da te zaprejo za čas, ko je zunaj mrzlo. Tako so zapori postali v bistvu socialne ustanove in medicinski centri za tiste, ki imajo težave z mamili.
Je pa po svoje žalostno, da lahko danes praktično kdorkoli izkorišča medije za manipulacijo. Kako vplivajo takšni prispevki na zaprte, je jasno. Edino kar s tem povzročajo je pa to, da imajo zaposleni v zaporih verjetno še več težav, da zaprte mirijo in obvladujejo. In ali niso morda tudi zaprti nekaj malega prispevali k prenapolnjenosti zaporov? Saj če ne bi delali kaznivih dejanj, bi zapori samevali prazni (to je sicer samo delno res, ker so notri tudi tisti, ki jih zapro zato, ker ne plačajo položnice za napačno parkiranje).
06 09 2009 na 15:00
Ravno sem se razveselila, da je s Trenji konec, pa zagledam gospoda voditelja pri nadaljevanju njegove kariere. Res pa je, da imam daljinca in zamenjam program, kar je pri omenjenih oddajah tako nujno, če ceniš svoje zdravje. Moram pa reči, da sem se ob branju zabavala in se seveda povsem strinjam z napisanim.
07 09 2009 na 12:30
ful dobr napisano…iz tragedije (čemur se približuje oddaja Svet) je spisana komedija…super.
hm, mogoče sem pa našla razlog, zakaj Slak tako hiti z govorjenjem….včerjašnji TV klub, ki ga je v sklopu 24 ur vodila Kerčmar-jeva (beri:Slakova:)) bi bil lahko razlog…..še nikoli v življenju namreč nisem slišala človeka, ki bi govoril tako izjemno hitro, kot je to izvedla Petra….in Uroš jo mora dohitet….dejmo ti razumet no:)))
08 09 2009 na 0:41
Ne vem, ali novinarji stojijo in kričijo (po možnosti pred hrupno cesto) ker tako morajo po navodilih-delati, da držijo ljudi v napetosti ali ker tako hočejo pokazati svojo hiperagilnost in ambicioznost.
Seveda se tudi ustvarja razlika, da le gospodje se pa lahko usedejo in v miru in v harmoničnem ozadju povejo, kar imajo za povedat.
08 09 2009 na 12:04
Nekaj časa nazaj so na Svetu ali Popu se ne spominjam več narisali tloris in animacijo Rupla kako gre v Maxi market po solato med delovnim časom med tem so komentirali poti po katerih je hodil. Takšne tlorise sem videla po tujih Tv, ko gre za terorizem. Tumač.