Danes zjutraj sem se v kopalnici mučil s skoraj čisto praznim šamponom in ob tem študiral, zakaj je večina embalaže za šampone in podobne viskozne kozmetične izdelke narejene tako bedasto, da se jih ne da postaviti na glavo?
V primeru, da je embalaža narejena tako, da lahko stoji na obeh koncih, potem ko tekočine v njej zmanjkuje stvar postaviš na glavo in problem rešen, ker gravitacija opravi svoje.
Možno pa, da imam samo jaz s tem težave?
12 08 2010 na 9:23
Jaz jo zagozdim med steno in nosilec za tup slušalko in dodatno podprem s kakšnim drugim šamponom. Je pa res, da večina folka ne špara in ko ven ne priteče več, vržejo embalažo v kontejner za papir in kupijo novo.
12 08 2010 na 10:34
Nekateri “modeli” so narejeni za postaviti na glavo. Ostale lahko pred ali med uporabo das v lezeci polozaj, da bos manj cajta cakal, da pritece ven, kar je se ostalo notri. 🙂 Sicer pa je preskusena varianta pri samponih in tekocih zajfah tudi ta, da proti koncu pac notri dodas malo vode in pretreses. Razlike ne bos opazil, ker so te stvari tako koncentrirane, da prav veliko ne rabis pokuriti za ustrezen cistilni in/ali “peneci” ucinek (dejstvo, ki ga vecina folka veselo spregleda). Vse skupaj je pravzaprav precej podobno principu pri embalazah v stilu “+20% Gratis”, ker je producentu zelo cheap dodati malo aque in mogoce celo kaksen mikrogram kemije, da izgleda bistveno vec in naredi na potencialnega kupca vecji vtis. Tako imas lahko sam-svoj-mojster+20%gratis kolicino iz navadne. 😉
Mene bolj motijo tiste embalaze, ki niso prozorne in ne mores videti, kdaj se bliza koncu. Se hujsa fora pa je en patent, kjer ti ob vsakem pritisku ven spricne tocno predeterminirana kolicina zajfe (ki je seveda ponavadi vecja od tiste, ki jo dejansko rabis). Temu se rece subtilno pospesevanje prodaje. Pac teh dveh ne bom vec kupoval.
12 08 2010 na 11:10
Jaz mislim da proizvajalci zelo dobro poznajo navade potrošnikov in njim je v interesu, da greš čim prej v DM po novo dozo.
12 08 2010 na 13:09
… doliješ en malo vode, malo potreseš in stvar deluje 😉
12 08 2010 na 13:10
PS – kupuj DušDas, ki ima tako embalažo 😉
12 08 2010 na 13:31
Dolivanje vode jaz prakticiram pri gelih za pomivanje posode, medtem ko je embalaža za šampone ponavadi še tako oblikovana, da jo ni na enostavni način možno razdreti, da bi lahko dolil vodo.
12 08 2010 na 13:50
Ja. Ampak tudi za to imamo resitev (workaround). 😉 Embalazo rahlo stisnes (manevrskega prostora je pri napol polni dovolj), nato das pod pipo/tus in spustis, da pozauga vodo. Voila (viola)! 😀
12 08 2010 na 14:03
DJ – zelo natančna navodila. dronyx … no exuses any more!!!
12 08 2010 na 14:09
Nazadnje se bo izkazalo, da večina tule en šampon uporablja po par let, pri čemer stalno samo doliva vodo. Naslednji logični korak je, da se umivaš samo z vodo, kar je po moje tudi daleč najbolj zdravo za kožo.
12 08 2010 na 14:22
Close :9 Traja pa res ful dolgo lahko tak šampon, sploh če kmalu po odprtju novega začneš dolivat vodop 🙂 Magic – je skoz poln 😉
12 08 2010 na 16:15
Ampak če začneš prehitro dolivat vodo, se viskoznost šampona preveč zmanjša in ga zato porabiš več, ker ga ne moreš več tako natančno dozirat. Dolivanje vode se obnese samo za tiste zadnje kaplje. (pissing contest kdo je večja in bolj prekaljena škrtica press)
12 08 2010 na 17:14
Jaz se že od nekdaj tuširam samo z vodo. OK, če res zašvicam kot konj, uporabim zelo malo šampona, ampak to je to. Smrdim pa nikoli.
12 08 2010 na 21:54
Jaz, ko gre šampon proti koncu, dam dlan skoraj nepredušno (pustim majhno luknjico) na odprtino embalaže detergenta/šampona…, potem stiskam in tlak porine preostanek detergenta/šampona… na plano.