Na enem izmed ministrstev so kupili službeno kolo za vožnjo po Ljubljani in sem bil prav presenečen, ko sem slišal, da morajo zaposleni za uporabo službenega kolesa prav tako dobiti potni nalog. Še več. Kolo ima vgrajen tudi števec prevoženih kilometrov, tako da si moraš po desetih minutah službenega kolesarjenja vzeti vsaj pol ure časa, da pravilno izpolniš potni nalog ter še vse ostale obrazce (knjiga prevoženih kilometrov…). Skratka tako, kot bi se peljal na drug konec Slovenije s službenim avtomobilom.
Je pa baje zelo pomemben pravilno izpolnjen potni nalog tudi zato, ker je službeno kolo zavarovano proti kraji in zavarovalnica ne prizna škodnega dogodka, če se je kraja službenega kolesa zgodila izven predvidene poti, ki je zapisana na potnem nalogu.
Toliko o uspešnem odpravljanju administrativnih ovir in prelaganju težkih birokratskih bremen na druge.
01 04 2011 na 9:36
Me zanima, če kdo sploh vozi to kolo
01 04 2011 na 17:32
01.04. pa je obrazce potrebno izpolniti v 10 ročno napisanih kopijah……..
01 04 2011 na 21:27
Najraje od vseh imam tiste cepce, ki takoj napišejo komentar v smislu: “haha, kera bedna fora, jst sm pa pametn k svina in bom vsem povedou, da je to fora.”
02 04 2011 na 10:34
Chef poglej na uro komentarja in število predhodnih komentarjev.
Poleg tega gre za “komentar v afektu” – ves dan sem moral poslušat prvoaprilske o raznih odstopih, učenju angleščine, Chaplinovih slovenskih potomcih itd., zato sem si mogel malo pomirit živce.
02 04 2011 na 11:39
Potnega naloga (baje) za službeno kolo ne potrebuješ, je pa (baje) res, da zavarovalnica ne prizna škodnega dogodka nesreče s službenim avtomobilom, če se ta zgodi izven službene poti, ki je napisana na potnem nalogu (recimo da s službenim avtom skočiš še kam drugam). To mi pa nekako ni najbolj logično, saj dvomim, da so zato zavarovanja službenih avtomobilov kaj nižja. Očitno gre za še eno pravniško foro.