Ko bom opazil razliko

Časi za naše tiskane medije morajo biti težki. Epidemija novega koronavirusa je povzročila, da je bila marsikatera naročnina na časopis odpovedana. Veliko gostiln in javnih ustanov je verjetno naročnino odpovedalo tudi zato, ker se virus lahko širi s prenosom prek časopisa, ki si ga deli več bralcev. Marsikateri oglaševalec je zmanjšal število oglasov v tiskanih medijih zaradi gospodarske krize.

Delo v svoji prilogi Ona s celostranskim oglasom nagovarja že nagovorjene. Očitno vsem ostalim s tem oglasom sporočajo, da so v težavah in je usoda črne vdove negotova. Lahko še sama postane truplo na medijskem prizorišču.

vir: Ona

S celostranskim oglasom sporočajo, da razlike ne opaziš, dokler jo ne opaziš. Tega slogana moram reči ne razumem. Razliko bom opazil, ko bo. Dokler ni razlike, nimam kaj opaziti. Delo je bilo del propagandnega stroja levice ves čas tranzicije in tu se ni spremenilo čisto nič. Razlike ni moč opaziti, ker je kot rečeno ni. Ko bo, pa razlika bo in jo bomo seveda tudi opazili. Brez reklame.

Tudi slogan vedeti več pomeni imeti moč je bolj za lase privlečen, čeprav ne trdim, da ni v njem tudi kančka resnice. Ampak časopis Delo se zaveda, da tista prava moč pomeni imeti možnost vpliva na svoje bralce. In to je v samem bistvu vsakega dobrega propagandnega stroja politike.

Manipulacija za politično indoktrinacijo, bi bil mnogo bolj primeren slogan.

Ampak kdor to ve, ima moč, da se tej manipulaciji na široko izogne. To je tudi moč. In Delo to zelo dobro ve, saj jim naklada z leti strmo pada.

Morda bi lahko enkrat poskusili še s tem, da bi izdajali eno verzijo časopisa brez notranje politike, torej za tiste, ki jih motijo nenehni poskusi ideološke indoktrinacije v smislu Živalske farme – štiri noge dobro, dve nogi slabo. Kučan dobro, Janša slabo. Ne trdim, da se bo to potem Delo prodajalo za med. To ne. Poskusiti pa morda kljub vsemu velja.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s