Spust z Ljubljanskega vrha

Tole je še ena tako rekoč klasična proga za spust z električnim gorskim kolesom. Start je na višini 810 metrov na Ljubljanskem vrhu, kjer se nahaja Thalesov vojaški radar dosega 450 km. Sam vrh ni dostopen in je na tablah napisanih cel kup raznih groženj in opozorilnih tabel, vključno z navadnim STOP znakom. Še najhujša je tista glede sevanja, ampak to verjetno tam zaposlenim ne povedo ali pa dobijo pri plači visoke dodatke za delo z radioaktivnostjo. Cilj pa je 7 kilometrov nižje v dolini in sicer v kraju Verd pri Vrhniki.

Sam spust je za polovico krajši kot spust iz vrha Krima, je pa prednost te proge v tem, da prideš na start še enkrat hitreje. Večina proge je makadam z nekaj bolj zahtevnimi zavoji. Najvišja dosežena hitrost je bila 45 km/h, torej proga ne sodi ravno med najhitrejše. Na lestvici od ena do pet bi ocenil možnost, da se resno razsuješ na tej progi z oceno dve. Tudi mene bi enkrat kmalu vrglo iz ovinka, ker sem zaviral prepozno in me je zaneslo na pesku. Če bi se raztreščil, bi popravil oceno potem na pet. Pa prvotno sploh ni bila ideja, da se spustim iz tega hriba. To sem se odločil naknadno. In kot po starem običaju doma pustil čelado.

Na progi pred ciljem zapelješ skozi dva predora in sicer najprej pod železnico, potem še pod primorsko avtocesto. Gradi pa nekdo na Verdu očitno atraktivno umetno progo za spuste z gorskimi kolesi. Po videnem sodeč dela dobro napredujejo in gradijo že tribune na cilju. Se veselimo.

Vse foto: Dr. Onyx

2 komentarja to “Spust z Ljubljanskega vrha”

  1. Waldo Lalić Says:

    Lijep šljunak, lijep put.
    Zamalo te izbacilo sa ceste? Da, gravel može biti klizav i opasan pri većim brzinama. Specijalno na okukama. Ali eto vidim ti si downhill driver. Ti to voliš i iskusan si u tim stvarima.
    Dobar ti je bike. Kolika mu je ukupna težina?
    By the way ja moram oprati svoj bike. U srijedu mi je stigao Bike Repair Stand. Odlučio da kupim. 170 CAD. Vidim u servisima to je neizbježan piece of equipment. Ja nisam neki bike mechanic, ali eto za sitne tune ups, održavanje, podmazivanje, i čak i pranje, stand će mi biti velika pomoć.

  2. dronyx Says:

    Kolo je težko okrog 20 kg in tako bistveno težje od navadnega treking kolesa. Dokler nisem kupil električnega gorskega kolesa se jaz nisem spuščal po takih progah, ker se mi preprosto ni ljubilo kolesariti v klanec. Tako da so to moji prvi downhill-i. S tem pa je bistveno lažje in moram reči, da je užitek spust v dolino. Poleg tega pa si bolj v naravi, v gozdu, kjer je mir in ni toliko prometa, kot po cestah. Verjetno se bom tudi tega naveličal, ampak sedaj sem še kot majhen otrok, ki je dobil novo igračko. Ne smeš pa biti pri takem gorskem kolesu preveč občutljiv na umazanijo in prah, ker tega je po vsaki vožnji veliko in kolo mora biti tehnično brezhibno. Sploh zavore.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s